ماكينة لحام طبات العبوات البلاستيك بالاندكشن من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم
مهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل : أ/ زكريا
مهندس منسي : المهندس منسي معاك
العميل : إزيك يا باش مهندس أخبار سعادتك إيه يا باشا
مهندس منسي : إزيك يا غالي
العميل : الحمد لله تمام يا باشا، إحنا شركة بن زاد في دمياط، بنتعامل مع حضرتك في الشركة بناخد منك أكياس وكده
مهندس منسي : آه…
العميل : طب كان عندي استفسار كده بالنسبة للمكنة اللي هي بتقفل الغطا الألومنيا
مهندس منسي : آه
العميل : دي موجودة عند سعادتك؟
مهندس منسي : موجودة آه
العميل : دي سعرها عامل كام؟ وجديدة ولا مستعملة؟ ولا كده
مهندس منسي : 5300، إحنا كل المكن اللي عندنا جديد
العميل : دي بتقفل أي غطا بقى أي حجم قصدي
مهندس منسي : إن شاء الله
العميل : طب لو عايز أبص عليها يا باشا دي فين
مهندس منسي : إحنا عندنا حدائق القبة، مدينة نصر، باب الشعرية
العميل : يعني آجي في أي عنوان فيهم سهل
مهندس منسي : آه
العميل : طيب تمام، طب عنوان مدينة نصر مثلاً هيبقى فين؟
مهندس منسي : هبعتلك العنوان في رسالة حالاً
العميل : ماشي يا باش مهندس، ماشي يا باشا متشكر جداً يا باشا، سلام عليكم