ماكينات تغليف الشرنك من شركة المهندس منسى

ماكينات تغليف الشرنك من شركة المهندس منسى

101_Merged

العميل: السلام عليكم،السلام عليكم

المهندس منسى: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل: شو الأخبار

المهندس منسى: الحمد لله

العميل: شركة المنسي

المهندس منسى: أيوه

العميل: كنا بنسأل على الشرينك //////

المهندس منسى: آه اتفضل معاك

العميل: كام سعرها؟

المهندس منسى: هي بتبدأ من

العميل: يعني بدي شرينك بتاع تغليف بتاع إزازة المياه

المهندس منسى: آه إنت عايز المكنة الكبيرة؟

العميل: لأ بتاع تغليف بتاع استيكر نص لتر عرفتها؟

المهندس منسى: آه.. يعني إنت هتعمل كام عبوة؟

العميل: نعم؟؟

المهندس منسى: بقولك عايز كام عبوة؟

العميل: والله ما سمعتك والله

المهندس منسى: طب ابعتلنا رسالة على الإيميل، هي مكنة الشرينك اللي ممكن تقضي الغرض بـ ، ما تقلقش خالص، هي دي اللي تقضي الغرض، عايز مواصفات وحاجات من دي ابعتلنا رسالة على الإيميل وإحنا هنتابع معاك

العميل: كام الطاقة بتاعها الإنتاجية بتاع الـ هادي؟

10 المهندس منسى: متر في الدقيقة، السير بتاعها بيمشي 10 متر في الدقيقة

العميل: الاستيكر بتاعها كام استيكر؟

المهندس منسى: ما هو أنا ما أعرفش طول الاستيكر وأبعادها إيه

العميل: تمام… أنا أبعت وبعدين أكلمك وبعدين أبعتلك إيميل

المهندس منسى: ماشي

Author: Engineer Mansy