اسطمبات ماكينة الفاكيوم لعلب الحلويات
اسطمبات ماكينة الفاكيوم لعلب الحلوياتالعميل: سلام عليكم
المهندس منسي: وعليكم السلام
العميل: حضرتك مصنع المهندس منسي
المهندس منسي: إن شاء الله
العميل:: طيب حضرتك إنتو بتعملوا اسطمبات بتاعت الفاكيوم .. اللي هي مثلاً علب الكشري، علب الحلويات الكلام دوت؟
المهندس منسي: إن شاء الله
العميل: طيب حضرتك بتفتحوا الساعة كام بكره في باب الشعرية؟
المهندس منسي: من 11-9
العميل: تعملوا اسطمبات خشب ولا كله ألمونيا وحديد؟
المهندس منسي: ألومنيا بس
العميل: والأسعار إيه عفواً بس؟
المهندس منسي: أسعار إيه؟
العميل: يعني سعر علبة الكشري دي مثلاً، في حوض المكنة بتاعتها حوضها 60 × 60
المهندس منسي: المكنة دي عايزها نص أتوماتيك ولا أتوماتيك؟
العميل: لا.. لا يدوي
المهندس منسي: 60× 60
العميل: دكر ونتاية آه
المهندس منسي: دكر ونتاية إزاي؟؟
العميل: إنت بكره موجود الساعة كام؟ الساعة 11 في المصنع حضرتك؟
المهندس منسي: آه
العميل: طب أنا هجيلك أنا بكره وأجيبلك عينات
المهندس منسي: هبعتلك تليفون المبيعات في رسالة تابع معاهم
العميل: قصدي يعني ولو أنا في المصنع هناك معرفش أتفاهم معاهم هناك، لأن أنا هبقى في باب الشعرية بكره
المهندس منسي: آه
العميل: فلو أروح المصنع هلاقي حد يعني
المهندس منسي: آه في هتلاقي المبيعات
العميل: طيب خلاص أنا هروحلهم بكره إن شاء الله وربنا يدبرها، ماشي يا فندم
المهندس منسي: ماشي يا غالي
العميل: ماشي شكراً يا فندم شكراً