اسطمبات ماكينة الفاكيوم لعلب الحلويات

اسطمبات ماكينة الفاكيوم لعلب الحلوياتاسطمبات ماكينة الفاكيوم لعلب الحلويات

اسطمبات ماكينة الفاكيوم لعلب الحلوياتالعميل: سلام عليكم

المهندس منسي: وعليكم السلام

العميل: حضرتك مصنع المهندس منسي

المهندس منسي: إن شاء الله

العميل:: طيب حضرتك إنتو بتعملوا اسطمبات بتاعت الفاكيوم .. اللي هي مثلاً علب الكشري، علب الحلويات الكلام دوت؟

المهندس منسي: إن شاء الله

العميل: طيب حضرتك بتفتحوا الساعة كام بكره في باب الشعرية؟

المهندس منسي: من 11-9

العميل: تعملوا اسطمبات خشب ولا كله ألمونيا وحديد؟

المهندس منسي: ألومنيا بس

العميل: والأسعار إيه عفواً بس؟

المهندس منسي: أسعار إيه؟

العميل: يعني سعر علبة الكشري دي مثلاً، في حوض المكنة بتاعتها حوضها 60 × 60

المهندس منسي: المكنة دي عايزها نص أتوماتيك ولا أتوماتيك؟

العميل: لا.. لا يدوي

المهندس منسي: 60× 60

العميل: دكر ونتاية آه

المهندس منسي: دكر ونتاية إزاي؟؟

العميل: إنت بكره موجود الساعة كام؟ الساعة 11 في المصنع حضرتك؟

المهندس منسي: آه

العميل: طب أنا هجيلك أنا بكره وأجيبلك عينات

المهندس منسي: هبعتلك تليفون المبيعات في رسالة تابع معاهم

العميل: قصدي يعني ولو أنا في المصنع هناك معرفش أتفاهم معاهم هناك، لأن أنا هبقى في باب الشعرية بكره

المهندس منسي: آه

العميل: فلو أروح المصنع هلاقي حد يعني

المهندس منسي: آه في هتلاقي المبيعات

العميل: طيب خلاص أنا هروحلهم بكره إن شاء الله وربنا يدبرها، ماشي يا فندم

المهندس منسي: ماشي يا غالي

العميل: ماشي شكراً يا فندم شكراً

Author: Engineer Mansy