ماكينة فاكيوم تشكيل علب الكشري والزبادي موديل 605 ماركة المهندس منسي

العميل : السلام عليكم.
المهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل : كنت بسأل حضرتك على…
المهندس منسي : هوه الصوت مش واضح الصوت ضعيف قوي.
العميل : سامعني كده يا فندم كويس.
المهندس منسي : آه اتفضل.
العميل : كنت بسأل حضرتك على مكنة تغليف الكشري، علب الكشري وعلب الزبادي.
المهندس منسي : تغليف؟
العميل : تغليف، المكنة الإم تو باك 605.
المهندس منسي : دي مكنة تصنيع العلب.
العميل : أيوه يا فندم ما أنت بتجيب الرول وبتقفله وتلحمه، ولا بتحط فيها بودر؟
المهندس منسي : آه.. إنت عايز تقفله وتلحمه يعني؟
العميل : مكنة إم تو باك 605 دي بتعمل إيه؟
المهندس منسي : دي بتشكل العلب، أما في مكنة تانية للحام العلب.
العميل : دي بتشكل العلب.
المهندس منسي : آه.
العميل : بتحط جواها المادة الخام وهي تبدأ تطلع المنتج، صح كده.
المهندس منسي : مضبوط آه.
العميل : دي عامله كام يا فندم؟
المهندس منسي : بس أعلى ارتفاع في العلبة 5سم.
العميل : أعلى ارتفاع في العلبة 5 سم؟
المهندس منسي : آه..
العميل : ما بتجيبش أكتر من كده آه..طب ما هوه كده ما فيش علبة كشري ارتفاعها 5سم.
المهندس منسي : لا ما هو في علب كشري صغيرة اللي هي الارتفاع 5سم اللي هي بسموها الصينية.
العميل : الصينية أما العلب الكبيرة الـ10 سم والكلام ده ما بتعملهاش؟
المهندس منسي : لا.
العميل : طب في مكنة عندك بتعمل الارتفاع العالي ده.
المهندس منسي : لا دي مكنة بقى حاجة اسمها آند بلاو دي مكنة غالية بتعملها في حدود 125 .
العميل : 125 .. يعني ده أعلى ارتفاع ليك 5 سم يعني بحيث إنت تعمل العلب….
المهندس منسي : المكنة بتاعتنا بـ .
العميل : يعني بمعدل مصري 13500 صح كده.
المهندس منسي : مضبوط آه.
العميل : دي بقى أنا لو حابب أشوفها أتفرج عليها، أتفرج عليها فين يا فندم.
المهندس منسي : إحنا عندنا فرع حدائق القبة، مدينة نصر، باب الشعرية.
العميل : طيب هي متواجدة في فرع حدائق القبة؟
المهندس منسي : اتصل.. هبعتلك تليفون المبيعات بقى تابع معاهم.
العميل : طيب هوه حضرتك شغال في مكن تاني؟ شغال في مكن حقن؟
المهندس منسي : آه.. مكن حقن بلاستيك آه.
العميل : ده جديد ولا استيراد.
المهندس منسي : استيراد آه.
العميل : طيب إنت شغال في إيه يا فندم؟ في المكن ماركات إيه؟
المهندس منسي : المكن ده بيبقى بظروفها ممكن دي بي، ممكن إنجل، الموجود يعني.
العميل : يعني بحسب.. المكن المتوفر عندك؟ إنجل ولا مكن إيه؟ بوي ألماني؟
المهندس منسي : مكنة بي إم.
العميل : بي إم.. تمام يا فندم، طب إنت حد… طب ماشي يا فندم، طب ابعتلي أي حد أعرف أتواصل معاه.
المهندس منسي : هبعتلك أنا تليفون المبيعات في رسالة دلوقتي حالاً.
العميل : طيب ماشي ما فيش مشاكل.