ماكينة فاكيوم تشكيل علب صوابع الملبن من شركة المهندس منسي

ماكينة فاكيوم تشكيل علب صوابع الملبن من شركة المهندس منسي

ماكينة فاكيوم تشكيل علب صوابع الملبن من شركة المهندس منسي
ماكينة فاكيوم تشكيل علب صوابع الملبن من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم

المهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل : باش مهندس منسي

المهندس منسي : أيوه

العميل : طيب في عندك مكنة فاكيوم

المهندس منسي : عندي إيه؟

العميل : مكنة الفاكيوم

المهندس منسي : آه عندنا آه

العميل : طب تعمل كام يا حاج

المهندس منسي : إنت عايز أنهي مكنة فاكيوم، يعني عايزها لإيه؟

العميل : أنا عايزها أعمل عليها العلب بتاعت صوابع الملبن

المهندس منسي : آه.. اللي هي تشكيل العلب

العميل : أيوه

المهندس منسي : مكنة فاكيوم بتاعت تشكيل العلب علشان.. آه موجودة، عامله ، يعني 15000 جنيه مصري

العميل : عامله 15000 مصري

المهندس منسي : آه

العميل : طب ومعاها اسطمبات؟

المهندس منسي : لأ ما هوه الاسطمبة بنعملها لك بالطلب إنت عايز اسطمبة مدورة ولا مستطيلة ولا مربعة؟

العميل : إنت عارف بتاع الملبن

المهندس منسي : نشوف بقى الشكل وبعد كده نقولك عليه، ولكن في عندنا حوالي 3 ـ 4 اسطمبات ممكن تنقيلك اسطمبة منهم

العميل : ماشي… طب وما تتهاودش معانا في 15000 دوله؟

المهندس منسي : إحنا شركة كبيرة، مش فاتح محل

العميل : ما أنا عارف أمال أنا بكلمك ليه، ما هوه أنا بكلم الشركة على طول

المهندس منسي : آه… فإحنا ملتزمين كلنا بقائمة أسعار محدش يقدر يغيرها، إحنا شركة عالمية مش شركة مصرية بس

العميل : ماشي… أنا بإذنك يا رب.. إنت بتبقى فاتح أيام ولغاية الساعة كام؟

المهندس منسي : بنقفل بس الجمعة، وإحنا فاتحين من 11-9

العميل : خلاص ماشي… يوم السبت بإذنك يا رب أو الحد بالكتير

المهندس منسي : إن شاء الله

العميل : ماشي يا فندم

المهندس منسي : مع السلامة

العميل : شكراً الله يسلمك

Author: Engineer Mansy