أكياس تعبئة الخضار من شركة المهندس منسي

أكياس تعبئة الخضار من شركة المهندس منسي

 أكياس تعبئة الخضار من شركة المهندس منسي

أكياس تعبئة الخضار من شركة المهندس منسيالعميل: السلام عليكم

المهندس منسي: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل: عايزه أسأل على أكياس تعبئة وتغليف الخضار

المهندس منسي: آه

العميل: لتعبئة وتغليف الخضار، اللي هي زي بسمة، زي الأكياس اللي إنتم حاطينها في ميل بتاعتكم

المهندس منسي: آه… إحنا بنعمل كل الأكياس دي

العميل: تمام.. المفروض مثلاً أتفق معاك على كمية أد إيه والكمية أد إيه؟

المهندس منسي: بصي يا سيتي إحنا بنطبع بطريقة أحدث طريقة في العالم وأجود طريقة في العالم لغاية دلوقتي اسمها طريقة روتوجرافيك

العميل: آه

المهندس منسي: دي أحدث وأجود طباعة في العالم

العميل: أوكيه

المهندس منسي: فإحنا بقى بنقدر لغاية ربع طن

العميل: دي أقل كمية يعني ولا أعلى كمية؟

المهندس منسي: لأ دي أقل كمية

العميل: يعني هديك الديزاين مثلاً إنت تعملهولي

المهندس منسي: مضبوط آه

العميل: تكلفته تدخل في أد إيه؟

المهندس منسي: عملية التكلفة دي ما أقدرش أجزم بسعر إلا حضرتك لما تيجي تشرفينا وتورينا الديزاين، وتختاري الخامة، ونشوف العرض والطول والارتفاع، ونتفق على حاجات يعني

العميل: طب تقريباً رينج السعر أد إيه؟ أنا بعمل دراسة جدوى للموضوع ده دلوقتي

المهندس منسي: العملية في دي بالذات ما تنفعش في دراسة الجدوى، لأنه الطباعة سعرها بيبدأ من إلى 8000 ، فأنا هديلك أنهي سعر في دول؟؟!!!

العميل: ده الربع طن؟؟؟

المهندس منسي:  لأ ده سعر الطن، فأنا هديلك أنهي سعر في دول، ما هو كل حاجة ليها حاجة

العميل: إنتم مكانكم في باب الشعرية فين بقى؟

المهندس منسي: إحنا عندنا حدائق القبة، مدينة نصر، باب الشعرية، 6 أكتوبر

العميل: طب فين مدينة نصر طيب أقربلي؟

المهندس منسي: هبعتلك الداتا بتاعته في رسالة حالاً

العميل: خلاص تمام

Author: Engineer Mansy