اسطمبه عبوة بروتين لتر من شركة المهندس منسي

اسطمبه عبوة بروتين لتر من شركة المهندس منسي

اسطمبه عبوة بروتين لتر من شركة المهندس منسي
اسطمبه عبوة بروتين لتر من شركة المهندس منسي

العميل : السلام عليكم

المهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل : لو سمحت المنسي معايا صح؟

المهندس منسي : أيوه

العميل : لو سمحت حضرتك لو أنا عايز أصنع عبوة بروتين لتر

المهندس منسي : آه

العميل : عايز أعرف حضرتك الاسطمبة هتتكلف أد إيه لو هعملها على حسابي عايز أعرف التكلفة يعني؟

المهندس منسي : بتتكلف

العميل : نعم يا فندم؟

المهندس منسي :

العميل : تمام… وعلى أساسها بطلب أي كمية؟

المهندس منسي : آه أي كمية آه، وإحنا أردي عندنا شوية سليف شرينك

العميل : آه…

المهندس منسي : معاك يا ريس

العميل : تمام.. يعني حضرتك هتتصنع هنا ولا بره؟

المهندس منسي : آه هتتصنع… بنرسمها هنا وبتتصنع بره

العميل : لازم… وأقل كمية كام يا باشا؟

المهندس منسي : أي كمية مش مشكلة طالما الاسطمبة بتاعتك أي كمية تقدر تصنعها

العميل : تمام ماشي يا باشا أنا خلاص هكلم الناس اللي معايا وهرجع لحضرتك تاني، يعني كام مصري يا باشا الـ ؟

المهندس منسي : ضرب في سعر ال النهاردة هيطلع المصري إن شاء الله

العميل : ماشي يا باش مهندس، شاكرين جداً يا باشا، مع السلامة

Author: Engineer Mansy