اسطمبه عبوة بروتين لتر من شركة المهندس منسي

العميل : السلام عليكم
المهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل : لو سمحت المنسي معايا صح؟
المهندس منسي : أيوه
العميل : لو سمحت حضرتك لو أنا عايز أصنع عبوة بروتين لتر
المهندس منسي : آه
العميل : عايز أعرف حضرتك الاسطمبة هتتكلف أد إيه لو هعملها على حسابي عايز أعرف التكلفة يعني؟
المهندس منسي : بتتكلف
العميل : نعم يا فندم؟
المهندس منسي :
العميل : تمام… وعلى أساسها بطلب أي كمية؟
المهندس منسي : آه أي كمية آه، وإحنا أردي عندنا شوية سليف شرينك
العميل : آه…
المهندس منسي : معاك يا ريس
العميل : تمام.. يعني حضرتك هتتصنع هنا ولا بره؟
المهندس منسي : آه هتتصنع… بنرسمها هنا وبتتصنع بره
العميل : لازم… وأقل كمية كام يا باشا؟
المهندس منسي : أي كمية مش مشكلة طالما الاسطمبة بتاعتك أي كمية تقدر تصنعها
العميل : تمام ماشي يا باشا أنا خلاص هكلم الناس اللي معايا وهرجع لحضرتك تاني، يعني كام مصري يا باشا الـ ؟
المهندس منسي : ضرب في سعر ال النهاردة هيطلع المصري إن شاء الله
العميل : ماشي يا باش مهندس، شاكرين جداً يا باشا، مع السلامة