تغليف جراكن الصابون بالشرينك من شركة المهندس منسي

تغليف جراكن الصابون بالشرينك من شركة المهندس منسي

تغليف جراكن الصابون بالشرينك من شركة المهندس منسي
تغليف جراكن الصابون بالشرينك من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم

المهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل : معايا شركة المهندس منسي

المهندس منسي : أيوه

العميل : حضرتك عايز أسأل على مكنة التغليف تعمل كام؟

المهندس منسي : هتغلف إيه؟

العميل : جراكن صابون سايل الكبيرة دي

المهندس منسي : آه.. يعني عايز تغلفها بإيه يعني؟

العميل : مثلاً اللي هوه البلاستيك أو اللي هوه نظام الضغط

المهندس منسي : آه…. هي بتبدأ من 3500 جنيه حضرتك تشرفنا بالزيارة اتفرج على كل المكن بقى

العميل : طب القلاب موجود

المهندس منسي : آه بيبدأ من 5600

العميل : ماشي يا فندم شكراً…

Author: Engineer Mansy