تغليف جراكن الصابون بالشرينك من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم
المهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل : معايا شركة المهندس منسي
المهندس منسي : أيوه
العميل : حضرتك عايز أسأل على مكنة التغليف تعمل كام؟
المهندس منسي : هتغلف إيه؟
العميل : جراكن صابون سايل الكبيرة دي
المهندس منسي : آه.. يعني عايز تغلفها بإيه يعني؟
العميل : مثلاً اللي هوه البلاستيك أو اللي هوه نظام الضغط
المهندس منسي : آه…. هي بتبدأ من 3500 جنيه حضرتك تشرفنا بالزيارة اتفرج على كل المكن بقى
العميل : طب القلاب موجود
المهندس منسي : آه بيبدأ من 5600
العميل : ماشي يا فندم شكراً…