جراكن سعه 3 و7 كيلو من شركة المهندس منسي

جراكن سعه 3 و7 كيلو من شركة المهندس منسي

 جراكن سعه 3 و7 كيلو من شركة المهندس منسي

جراكن سعه 3 و7 كيلو من شركة المهندس منسيالعميل: السلام عليكم

المهندس منسي: وعليكم السلام

العميل: معايا شركة المهندس منسي

المهندس منسي: أيوه

العميل:طيب كنت عايز أستفسر عن موضوع الجراكن

المهندس منسي: آه

العميل: عامله اللي هوه الجراكن اللي هي 3 كيلو و 7 كيلو، و 14 كيلو

المهندس منسي: آه، عايز كميات أد إيه؟

العميل:يعني كميات أقل حاجة أد إيه؟

المهندس منسي: إحنا بنصنع الاسطمبة، وبناء على الاسطمبة نبدأ ننفذ العبوة اللي إنت عايزها

العميل:طب أقل كمية؟

المهندس منسي: براحتك بقى ما إحنا صنعنا الاسطمبة وخلاص

العميل:آه ماشي طب تعمل أد إيه؟

المهندس منسي: الاسطمبة تعمل

العميل: آه.. طب والجراكن

المهندس منسي: بنوزنها وبنبيعها بالكيلو وهي فاضية

العميل: تعمل أد إيه؟

المهندس منسي: بنوزن سعر الخامة، خامة البلاستيك بنشوفها سعرها كام النهاردة، وبنضربها وبنحط عليها 40 أو 50% مصنعية

العميل: آه… يعني إنت ما ينفعش تطلع السعر إلا لما تعمل الأول الاسطمبة

المهندس منسي: أيوه

العميل: ماشي يا باشا، اللي هوه اللي أنا عايزه بقى، الأحجام اللي أنا عايزها

المهندس منسي: إن شاء الله

العميل: خلاص ماشي، العنوان فين يا باشا؟

المهندس منسي: إحنا عندنا حدائق القبة، مدينة نصر، باب الشعرية، 6 أكتوبر

العميل:ماشي يا باشا، ألف شكر

المهندس منسي: مع السلامة

العميل: سلام

Author: Engineer Mansy