جراكن سعه 3 و7 كيلو من شركة المهندس منسي

جراكن سعه 3 و7 كيلو من شركة المهندس منسيالعميل: السلام عليكم
المهندس منسي: وعليكم السلام
العميل: معايا شركة المهندس منسي
المهندس منسي: أيوه
العميل:طيب كنت عايز أستفسر عن موضوع الجراكن
المهندس منسي: آه
العميل: عامله اللي هوه الجراكن اللي هي 3 كيلو و 7 كيلو، و 14 كيلو
المهندس منسي: آه، عايز كميات أد إيه؟
العميل:يعني كميات أقل حاجة أد إيه؟
المهندس منسي: إحنا بنصنع الاسطمبة، وبناء على الاسطمبة نبدأ ننفذ العبوة اللي إنت عايزها
العميل:طب أقل كمية؟
المهندس منسي: براحتك بقى ما إحنا صنعنا الاسطمبة وخلاص
العميل:آه ماشي طب تعمل أد إيه؟
المهندس منسي: الاسطمبة تعمل
العميل: آه.. طب والجراكن
المهندس منسي: بنوزنها وبنبيعها بالكيلو وهي فاضية
العميل: تعمل أد إيه؟
المهندس منسي: بنوزن سعر الخامة، خامة البلاستيك بنشوفها سعرها كام النهاردة، وبنضربها وبنحط عليها 40 أو 50% مصنعية
العميل: آه… يعني إنت ما ينفعش تطلع السعر إلا لما تعمل الأول الاسطمبة
المهندس منسي: أيوه
العميل: ماشي يا باشا، اللي هوه اللي أنا عايزه بقى، الأحجام اللي أنا عايزها
المهندس منسي: إن شاء الله
العميل: خلاص ماشي، العنوان فين يا باشا؟
المهندس منسي: إحنا عندنا حدائق القبة، مدينة نصر، باب الشعرية، 6 أكتوبر
العميل:ماشي يا باشا، ألف شكر
المهندس منسي: مع السلامة
العميل: سلام