خامات تغليف علب الزبادي من شركة المهندس منسي

العميل : السلام عليكم
مهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل : لو سمحت أسعار الطبات اللي إنتم باعتنها الطبات الفويل عامل كام؟
مهندس منسي : ما هو على حسب العبوة وعلى حسب المقاس وعلى حسب الخامة المنتج اللي هتحطه جوه العبوة
العميل : زي طبة الزبادي بالضبط
مهندس منسي : طب ممكن أستسمحك تبعتلنا عبوة نشوفها ونشوف النظام بتاعها إيه؟
العميل : ماشي هوه الأخ كنت كلمتها حد بعتلي إيميل مكتوب قطر العبوة 3، يعني مش فاهم أنا
مهندس منسي : قطر العبوة × 3 إزاي
العميل : يعني هوه المكنة باعتلي سعرها 6000 وكسر وسعر الطبات 3
مهندس منسي : طب هوه عموماً اللي رد عليك…
العميل : أتصل أنا بالتليفون اللي موجود في الإيميل
مهندس منسي : أيوه
العميل : طيب شكراً، مع السلامة