خامات و طبات العبوات البلاستيك من شركة المهندس منسي

العميل : السلام عليكم
مهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل : إزيك يا باش مهندس
مهندس منسي : أهلاً بيك مين معايا
احمد بتاع المنصورة
مهندس منسي : آه إيه اللي حصل
العميل : اتغلبنا يا سيدي، يا الله الحمد لله
مهندس منسي : آه… يا الله قدر الله وما شاء فعل
العميل : المهم يا سيدي حضرتك في المكتب لسه في شارع المنسي؟
مهندس منسي : مضبوط يا غالي
العميل : طيب سعادتك أنا كنت جيتلك من كام سنة كده عشان مكنة تعبئة شحم
مهندس منسي : ليه ما عندنا المكنة؟
العميل : أيامها تقريباً الظروف ماكنتش مواتية معايا وكده
مهندس منسي : آه.. آه…
العميل : فأنا كنت عايز شغله تانية اللي هي إيه؟؟ السدادات بتاعت العبوات، أو اللي بتاع اللي هي بالتسخين بتلصق دي ورق الألومنيا ده
مهندس منسي : لا تحت الأمر، ماشي
العميل : أنزلك مصر في خلال 3 – 4 أيام كده؟
مهندس منسي : ماشي تيجي تنورني
العميل : أنا من المنصور أساساً
مهندس منسي : أهلاً بيك
العميل : إزي حضرتك؟
مهندس منسي : الحمد لله نحمد ربنا ونشكر فضله
العميل : طب فكرني كده شارع إيه؟
مهندس منسي : هبعتلك العنوان في رسالة حالاً
العميل : ماشي يا باشا، بأمر الله يومين ـ 3 آجي عشان آخد… أجيب معايا الفتحة بتاعتها
مهندس منسي : ماشي
العميل : أنا أجيب علب فاضية معايا
مهندس منسي : ماشي يا غالي
العميل : ماشي.. ماشي، شكراً يا باشا
مهندس منسي : العفو مع السلامة