خط انتاج تعبئة السوائل في عبوات من شركة المهندس منسي

خط انتاج تعبئة السوائل في عبوات من شركة المهندس منسي

خط انتاج تعبئة السوائل في عبوات من شركة المهندس منسي
خط انتاج تعبئة السوائل في عبوات من شركة المهندس منسي

العميل: السلام عليكم

المهندس منسي: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل: شركة المهندس منسي

المهندس منسي: أيوه

العميل: لو سمحت أنا بعمل خط إنتاج تعبئة سوائل في عبوات من 100 مللي لحد واحد لتر، فمحتاج مكن تعبئة وتركيب غطا ولصق ليبول

المهندس منسي: نص أتوماتيك ولا أتوماتيك كامل؟

العميل: لأ نص أتوماتيك

المهندس منسي: في عندنا بالنسبة لمكنة التعبئة في مكنة بتبدأ من

العميل: آه تمام… طب الخط كامل يا باش مهندس، بالنسبة للتعبئة والغطا والليبول

المهندس منسي: بالنسبة لليبول المكنة بتاعته بتعمل … وبالنسبة للغطا المكنة بتاعته بتعمل

تمام.. طب دي أقدر أستخدمها على عبوات من 100 لحد واحد لتر؟

المهندس منسي: إن شاء الله

العميل: طيب بالنسبة للزوجة يا باش مهندس مش هتفرق حاجة اللزوجة؟

المهندس منسي: إنت هتعبي حاجات لزوجتها لغاية أد إيه كده؟

العميل: لأ هي مش لزوجتها مش عالية، غالباً ممكن تكون أكتر من المياه حاجات بسيطة يعني ما عنديش حاجة جامدة يعني

المهندس منسي: هي شغالة لغاية الشامبو

العميل: تمام…

المهندس منسي: بعد الشامبو بقى في حاجات تانية، في مكن تاني يعني

العميل: لأ أنا مش عايزه اللي بعد الشامبو، ده حتى أقل من كده كمان

المهندس منسي: إن شاء الله

العميل: طب خلاص يا باش مهندس، أنا هعرض الأسعار دي على صاحب المصنع وهكلم حضرتك تاني لو في نصيب بإذن الله

المهندس منسي: إن شاء الله

العميل: ماشي.. شكراً يا باش مهندس

المهندس منسي: مع السلامة

Author: Engineer Mansy