خط انتاج تعبئة السوائل في عبوات من شركة المهندس منسي

العميل: السلام عليكم
المهندس منسي: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل: شركة المهندس منسي
المهندس منسي: أيوه
العميل: لو سمحت أنا بعمل خط إنتاج تعبئة سوائل في عبوات من 100 مللي لحد واحد لتر، فمحتاج مكن تعبئة وتركيب غطا ولصق ليبول
المهندس منسي: نص أتوماتيك ولا أتوماتيك كامل؟
العميل: لأ نص أتوماتيك
المهندس منسي: في عندنا بالنسبة لمكنة التعبئة في مكنة بتبدأ من
العميل: آه تمام… طب الخط كامل يا باش مهندس، بالنسبة للتعبئة والغطا والليبول
المهندس منسي: بالنسبة لليبول المكنة بتاعته بتعمل … وبالنسبة للغطا المكنة بتاعته بتعمل
تمام.. طب دي أقدر أستخدمها على عبوات من 100 لحد واحد لتر؟
المهندس منسي: إن شاء الله
العميل: طيب بالنسبة للزوجة يا باش مهندس مش هتفرق حاجة اللزوجة؟
المهندس منسي: إنت هتعبي حاجات لزوجتها لغاية أد إيه كده؟
العميل: لأ هي مش لزوجتها مش عالية، غالباً ممكن تكون أكتر من المياه حاجات بسيطة يعني ما عنديش حاجة جامدة يعني
المهندس منسي: هي شغالة لغاية الشامبو
العميل: تمام…
المهندس منسي: بعد الشامبو بقى في حاجات تانية، في مكن تاني يعني
العميل: لأ أنا مش عايزه اللي بعد الشامبو، ده حتى أقل من كده كمان
المهندس منسي: إن شاء الله
العميل: طب خلاص يا باش مهندس، أنا هعرض الأسعار دي على صاحب المصنع وهكلم حضرتك تاني لو في نصيب بإذن الله
المهندس منسي: إن شاء الله
العميل: ماشي.. شكراً يا باش مهندس
المهندس منسي: مع السلامة