طبات إندكشن سيل منشركة المهندس منسي

طبات إندكشن سيل منشركة المهندس منسيالعميل: السلام عليكم
المهندس منسي: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
باش مهندس منسي
المهندس منسي: أيوه
العميل: كنت بسأل حضرتك عندكم طبة إندكشن سيل؟
المهندس منسي: عندنا آه
العميل: طب أنا لو حبيت أعملها علامة مائية ينفع ولا يبقى صعب عليها؟
المهندس منسي: ينفع آه
العميل: طيب تمام يا باشا، ممكن تقولي التكلفة أد إيه العلامة المائية؟
المهندس منسي: مش هينفع لازم أشوف العلامة الأول، وتجيبلي عبوة عشان نرفع مقاساتها
العميل: طب تمام يا باشا… طب والغطا نفسه عندك ولا بشتريه من السوق عادي اللي فوق الطبة
المهندس منسي: نبص عليه
العميل: طيب يا باشا، ماشي، إنتم برده في نفس العنوان اللي هوه في الظاهر اللي جايبه أنا صح كده؟
المهندس منسي: آه
العميل: طب بقول لحضرتك إنت تعرف حد بيعمل عبوات محترم كده حاجة نظيفة بيور، بس يكون في القاهرة، اللي أعرفهم كلهم في طنطا
المهندس منسي: برده نبص عليها ممكن يكون الاسطمبة بتاعتها عندنا
العميل: طيب ماشي أجيبلك أنا عبوات كده وتقولي إيه النظام ماشي؟
المهندس منسي: إن شاء الله
العميل: ماشي، مين معايا بقى المهندس مين؟
المهندس منسي: المهندس منسي
العميل: ماشي يا باش مهندس، خلاص لو كده أجيبلك العبوات ونقعد مع بعض إن شاء الله
المهندس منسي: هبعتلك العنوان في رسالة حالاً
العميل: يا ريت يا فندم
المهندس منسي: السلام عليكم