عبوات تعبئهة كريم 150 مللي من شركة المهندس منسي

عبوات تعبئهة كريم 150 مللي من شركة المهندس منسي

عبوات تعبئة كريم 150 مللي من شركة المهندس منسي
عبوات تعبئة كريم 150 مللي من شركة المهندس منسي

العميل: السلام عليكم

المهندس منسي: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل: إم تو باك يا فندم

المهندس منسي: أيوه

العميل: إزي حضرتك يا فندم، كنت بسأل على عبوات تعبئة كريم 150 مللي ألاقي عند حضرتك؟

حضرتك عايز كمية أد إيه؟

العميل : 5000     

المهندس منسي: هوه إحنا أقل كمية ممكن ننتجها 25000

العميل : يااااااااه، طب العبوة بتبقى كام مللي؟

المهندس منسي: المقاس اللي إنت عايزه بقى

العميل : طب العبوة بتبقى بكام طيب على أساس…

المهندس منسي: إنت بتجيبلي عبوة وتقولي أنا عايز زي دي كده، أنا أوزنها لك وأقولك دي هتبقى بكذا

العميل : تمام… طب حضرتك بتبيع طبات.. طب بالنسبة للطبات لو أنا اشتريت العبوات، الطبات بيبقى فيها مادة لاصقة تحطها على العبوة تلصق على طول ولا عايزه مثلاً…

المهندس منسي: آه بتلحم بالحرارة

العميل : مكنة حرارية يعني تقوم داي عليها تلحمها

المهندس منسي: إن شاء الله

العميل : طيب شكراً، مع السلامة

Author: Engineer Mansy