عبوات تعبئهة كريم 150 مللي من شركة المهندس منسي

العميل: السلام عليكم
المهندس منسي: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل: إم تو باك يا فندم
المهندس منسي: أيوه
العميل: إزي حضرتك يا فندم، كنت بسأل على عبوات تعبئة كريم 150 مللي ألاقي عند حضرتك؟
حضرتك عايز كمية أد إيه؟
العميل : 5000
المهندس منسي: هوه إحنا أقل كمية ممكن ننتجها 25000
العميل : يااااااااه، طب العبوة بتبقى كام مللي؟
المهندس منسي: المقاس اللي إنت عايزه بقى
العميل : طب العبوة بتبقى بكام طيب على أساس…
المهندس منسي: إنت بتجيبلي عبوة وتقولي أنا عايز زي دي كده، أنا أوزنها لك وأقولك دي هتبقى بكذا
العميل : تمام… طب حضرتك بتبيع طبات.. طب بالنسبة للطبات لو أنا اشتريت العبوات، الطبات بيبقى فيها مادة لاصقة تحطها على العبوة تلصق على طول ولا عايزه مثلاً…
المهندس منسي: آه بتلحم بالحرارة
العميل : مكنة حرارية يعني تقوم داي عليها تلحمها
المهندس منسي: إن شاء الله
العميل : طيب شكراً، مع السلامة