ماكينات يدوية لغلق الأغطية من شركة مهندس منسي

ماكينات يدوية لغلق الأغطية من شركة مهندس منسيالعميل: سلام عليكم يا باشا كل سنة وحضرتك طيب أزي حضرتك
المهندس منسي: كل سنة وحضرتك طيب
العميل: أخبارك عامل إيه معاك محمد عدلي
المهندس منسي: إيه يا باشا أزيك
العميل: أخبارك عامل إيه
المهندس منسي: الحمد لله
العميل: إيه يا باشا عاوزين نيجي ناخد الماكينتين اللي مكلمنكم عليهم بقالنا أسبوع دي
المهندس منسي: أنهي
العميل: الماكينتين اللي هي بتقفل الغطيان كنا مكلمين حمادة
المهندس منسي: آه وموجودين
العميل: بيقولي في واحدة مش عارف في مدينة نصر وفي واحدة عندكم فكان المفروض أن إحنا انهارده ده آخر كلام بيقول كان المفروض أن إحنا نيجي بكره وبعدين قالنا لا تعالوا بعد بكره
المهندس منسي: طب يالا يا مسهل
العميل: فأنا عاوز نيجي نخدهم بكره بإذن الله عشان نخلص الموضوع ده وعشان خاطر نسلم على حضرتك برده
المهندس منسي: تيجي تنورني في أي وقت يا غالي
العميل: الله يخليك أكلم حضرتك بكره بإذن الله على قبل الفطار كده أجيلك بعد الفطار أخدهم إن شاء الله
المهندس منسي: طب كلم حمادة عشان أنا مش عارف هما فين
العميل: ما هي في واحدة عندكم في المكتب والتانية في مدينة نصر
المهندس منسي: آه
العميل: فحمادة قالي هجبها الاتنين بكره إن شاء الله
المهندس منسي: طب ماشي طب معلش تابع معاه بعد إذنك
العميل: ماشي يا باشا ماشي طب حضرتك بتبقي متواجد بإذن الله على أمته يعني لو حبيت أن أنا أقابل حضرتك
المهندس منسي: أنا ببقي موجود لغاية الساعة 5كده 5ونص
العميل: لا بعد الفطار بتبقي أمته
المهندس منسي: بعد الفطار بصلي وينزل على طول
العميل: يعني على 10ونص كده بتبقي موجود إن شاء الله
المهندس منسي: ممكن آه
العميل: الله كريم وقبل الفطار بتبقي من أمته لغاية 5 يعني من الساعة كام
المهندس منسي: من الساعة 2 كده
العميل: الله كريم الله كريم ماشي يا باشا ألف شكر يا باشا سلام عليكم