ماكينة اندكشن سيل وطبات من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم
المهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل : شركة المهندس منسي
المهندس منسي : أيوه
العميل : إزيك يا سعادة الباشا
المهندس منسي : الله يخليك
العميل : عاوز المبيعات ولا حضرتك هتيدي أسعار؟
المهندس منسي : خير أأمرني
العميل : عاوز مكنة إندكشن سيل وعايز طباتها وعايز ألفين إزازة بلاستيك كده
المهندس منسي : عاوز طباتها
العميل : عاوز المكنة الليزر
المهندس منسي : الـ إيه؟
العميل : مكنة إندكشن سيل
المهندس منسي : آه..
العميل : طب الأسعار النهاردة كام، إنت عارف كل يوم العملية يعني…
المهندس منسي : نفس السعر بس بال
العميل : نفس السعر.. تمام، تمام يا باش مهندس
المهندس منسي : بس بناخد منك الفلوس بالجنيه المصري، قبل كده مافيش مشكلة نحسبلك ال على 10 جنيه
العميل : ده إنتم 100%
المهندس منسي : ما هوه طالما إن إحنا سعرنا الأسعار بال عمر ما السعر ما هيغلى، هيغلى ليه؟
العميل : لا مش هيغلى لأ، تمام يا باشا، يعني هي كام مصري؟
العميل : معلش دي كسل بس إنما أنا ما اشترتش بأمانة والله
المهندس منسي : معلش عشان خاطر….
العميل : على فكرة لو أنا شاري أو أنا عارف إن أنا بلعب ما كنتش كلمتك ع الواتس
المهندس منسي : ما هو أنا جاي لمعاليك أهوه، المعلمين هنا بيعملوا إيه؟؟؟ بيتصلوا بينا ويبقى الزبون قاعد قدامهم….
العميل : لا حد الله بص يا باشا أنا مش تاجر، ده أنا محتاجهم ليا لشغلي أنا
المهندس منسي : لا ولا يهمك تحت أمرك، بس هوه إحنا بنخاف من الأسعار؟؟؟!!! إحنا بنقول الأسعار، بس زي ما تقول عشان الإجهاد عليا أنا بس
العميل : لا.. لا… أنا بقول لحضرتك بأمانة بالله ما اشترتش، قلتلي في حاجة بـ 1500 بس مش موجودة عندي لما تبقى موجودة هبقى أكلمك، فمن ساعتها ما اتصلتش
المهندس منسي : لا موجودة اللي هي بـ يعني 2000 جنيه مصري
العميل : تمام.. قلتلي في حاجة بـ 2000 وقلتلك أنا عايزها لشغلي أنا مش لتجارة
المهندس منسي : آه…
العميل : وعاوز ألفين قلتلي 10، طب أنا هاخد 10 آلاف أعمل بيهم إيه
المهندس منسي : لا مش مشكلة ممكن 2000 إزازة مافيش مشكلة
العميل : مافيش مشكلة
المهندس منسي : لا عادي ممكن تييجي تبص على الأزايز اللي موجودة وتختار منهم أهوه
العميل : طب خلاص أنا عندي واحد صحبي جنبكم كنت بعته شغال في قوات الأمن عندكم، تمام.. فأنا هجيبه لأني أنا بعته على المكان ده قبل كده
المهندس منسي : ماشي يا غالي
العميل : ماشي.. فإحنا آسفين يا باشا للإزعاج أولاً يعني
المهندس منسي : لا تحت أمرك يا باشا في أي وقت يعني
العميل : عشان أنا أحضر الفلوس، المكنة تعتبر بـ 2000 جنيه مش كده؟
المهندس منسي : آه في بـ 2000 وفي بـ 3500
العميل : تمام… والإزازة طبعاً حسب وزنها ولا حسب قماشتها ولا إيه بالضبط؟
المهندس منسي : آه بيبقى حسب وزنها آه
العميل : يعني تقريباً 100 جرام الإزازة تقريباً
المهندس منسي : ما هو عملية 100 جرام ديت في منها أسعار كتيرة قوي، يستحسن لما تشوفها على الطبيعة…
العميل : أنا عاوز إزازة ناشفة مش طرية
المهندس منسي : آه ده بقى يبقى صعب عليا إن أنا أديلك سعرها، حضرتك تيجي تشرفنا بالزيارة وإن شاء الله خير
العميل : طب تمام، بجوار المدرسة الثانوية بنات
المهندس منسي : هبعتلك العنوان في رسالة حالاً
العميل : دلوقتي؟
المهندس منسي : آه
العميل : تسلم يا باشا، أنا معايا العنوان عموماً ولا اتغير
المهندس منسي : آه هوه نفسه آه
العميل : هوه هوه شركة المهندس منسي ورا باب الشعرية
المهندس منسي : آه في باب الشعرية، حدائق القبة، مدينة نصر
العميل : اللي أقربلي أنا أنا جاي من أبو حماد، اللي أقربلي؟
المهندس منسي : يبقى باب الشعرية
العميل : باب الشعرية
المهندس منسي : ماشي يا غالي
العميل : ماشي يا باشا، ألف شكر وآسفين يا باشا للإزعاج
المهندس منسي : لا ولا يهمك يا غالي
العميل : تسلم يا باشا سلام عليكم