ماكينة تصنيع الصابون السائل من شركة مهندس منسي للتعبئة و التغليف الحديث

المهندس منسي : السلام عليكم ،
العميل :عليكم السلام ورحمة الله وبركاته ، شركة المهندس منسي ؟
المهندس منسي : أيوة.
العميل : طيب يافندم ممكن بسأل بس على ماكينة تصنيع الصابون يافندم ؟
المهندس منسي : الصابون السايل ولا الصابون الصلب ؟
العميل : لا يافندم الصابون السايل .
المهندس منسي : أيوة أتفضل .
العميل : يافندم كنت عايز أعرف عاملة كام ؟ المبلغ بتاعها ؟
المهندس منسي : بيبقوا مكنتين اتنين ميكسر ومكنة تعبية .
العميل : مكنتين تعبئة و ميكسر ؟
المهندس منسي : آه ميكسر وتعبية ، الميكسر اللي هو الخلاط .
العميل : تمام .
المهندس منسي : والتعبية اللي هي بتعبي لك الحاجة يا في كيس يا في عبوات .
العميل : تمام تمام ، طيب بالنسبة طب لو إحنا عايزين نقفل ، تقفل بالمرة ولا هي مش هتقفل الغطا مثلا.
المهندس منسي : بتبقي بقى يا نص أوتوماتيك يا أوتوماتيك .
العميل : تمام تمام .
المهندس منسي : يا نص أوتوماتيك يا إما أوتوماتيك ، ده يتحدد بناء على انك أنت هتعبي في أكياس ولا هتعبي في عبوات .
العميل : تمام تمام ، طيب التعبئة في عبوات ده الأوتوماتيك ؟
المهندس منسي : التعبئة في عبوات فيه نص أوتوماتيك و فيه أوتوماتيك .
العميل : تمام ، طيب الميكسر عاملة كام ؟
المهندس منسي : الميكسر بيبقى فيه 100 لتر و فيه 200 و فيه 300 وفيه 500 وفيه 1000
العميل : طيب الـ 200 لتر ؟
المهندس منسي : الـ 200 لتر يعمله في حدود .
العميل : ؟
المهندس منسي : آه .
العميل : تمام ، طيب و التعبئة ؟
المهندس منسي : التعبئة النص أوتوماتيك عاملة ، و الأوتوماتيك عاملة 6 آلاف
العميل : تمام تمام ، ماشي شكرا يا بشمهندس السلام عليكم .
المهندس منسي : مع السلامة .