ماكينة تصنيع الصابون السائل من شركة مهندس منسي للتعبئة و التغليف الحديث

ماكينة تصنيع الصابون السائل من شركة مهندس منسي للتعبئة و التغليف الحديث

ماكينة تصنيع الصابون السائل من شركة مهندس منسي للتعبئة و التغليف الحديث
ماكينة تصنيع الصابون السائل من شركة مهندس منسي للتعبئة و التغليف الحديث

المهندس منسي : السلام عليكم ،

العميل :عليكم السلام ورحمة الله وبركاته ، شركة المهندس  منسي ؟

المهندس منسي : أيوة.

العميل : طيب يافندم ممكن بسأل بس على ماكينة تصنيع الصابون يافندم ؟

المهندس منسي : الصابون السايل ولا الصابون الصلب ؟

العميل : لا يافندم الصابون السايل .

المهندس منسي : أيوة أتفضل  .

العميل : يافندم كنت عايز أعرف عاملة كام ؟ المبلغ بتاعها ؟

المهندس منسي : بيبقوا مكنتين اتنين ميكسر ومكنة تعبية .

العميل : مكنتين تعبئة و ميكسر ؟

المهندس منسي : آه ميكسر وتعبية ، الميكسر اللي هو الخلاط .

العميل : تمام  .

المهندس منسي : والتعبية اللي هي بتعبي لك الحاجة يا في كيس يا في عبوات .

العميل : تمام تمام ، طيب بالنسبة طب لو إحنا عايزين نقفل ، تقفل بالمرة ولا هي مش هتقفل الغطا مثلا.

المهندس منسي : بتبقي بقى يا نص أوتوماتيك يا أوتوماتيك  .

العميل : تمام تمام  .

المهندس منسي : يا نص أوتوماتيك يا إما أوتوماتيك ، ده يتحدد بناء على انك أنت هتعبي في أكياس ولا هتعبي في عبوات .

العميل : تمام تمام  ، طيب التعبئة في عبوات ده الأوتوماتيك ؟

المهندس منسي : التعبئة في عبوات فيه نص أوتوماتيك و فيه أوتوماتيك .

العميل : تمام ، طيب الميكسر عاملة كام ؟

المهندس منسي : الميكسر بيبقى فيه 100 لتر و فيه 200 و فيه 300 وفيه 500 وفيه 1000

العميل : طيب الـ 200 لتر ؟

المهندس منسي : الـ 200 لتر يعمله في حدود .

العميل : ؟

المهندس منسي : آه .

العميل : تمام ، طيب و التعبئة ؟

المهندس منسي : التعبئة النص أوتوماتيك عاملة ، و الأوتوماتيك عاملة 6 آلاف

العميل : تمام تمام ، ماشي شكرا يا بشمهندس السلام عليكم .

المهندس منسي : مع السلامة .

 

 

Author: Engineer Mansy