ماكينة تصنيع و تعبئة أكياس الزيوت من شركة مهندس منسي

العميل :السلام عليكم نهارك سعيد معاك المهندس زهير من السودان
المهندس :اهلا بيك
العميل: من كام يوم بعت لكم ايميل بس اسأل علي ماكينة ام تو 505 و 501
المهندس: بتاعت ايه المكنه؟
العميل : انا عايز مكنه اعبي فيها زيوت
المهندس : عايز تعبي زيت في اكياس والعبوات؟
العميل: في اكياس
المهندس :موجود المكن في نصف اتوماتيك وفي اوتوماتيك كامل
العميل: ماكينة فول اتوماتيك
المهندس :ماكينة فول اتوماتيك عامله 4500 ال
العميل: 4500 طيب بسال عن الشحن وخلافه ،انت بتشحنولي وانا احولكم ولا تسليم عندكم في مقر الشركة ؟
المهندس: حضرتك بتحولنا الفلوس او تبعت لنا حد من طرفك او حضرتك بتشرفنا بالزيارة
العميل: طيب دي مشكله
المهندس :عادي لو ملكش حد هنا حاولنا الفلوس
العميل :لا موضوع الفلوس انا بحولكم الفلوس ،لكن انتوا معندكوش امكانيه الشحن للسودان ؟
المهندس عادي نقدر نشحنهالك .
العميل : طيب نوع الماركة المستخدمة أيه في ال Plc؟
المهندس: لا ال Plc بتاعنا أحنا اللي عاملين مش من بره .
العميل : طيب بالنسبة لقطع الغيار وخلافه ؟
المهندس : يا أستاذنا المكنده ماركة مش مكن بتاجر فيه ، معني أنها ماركة ان أحنا سبورت خدمه ما بعد البيع واخد بالك وبنوفر قطع الغيار لمده 10 سنين لحساب العميل .
العميل : طيب التجريب عندكم يعني مثلا أرسل فني يتعلم التشغيل ؟
المهندس : اه مفيش مشكلة أرسل فني هي ساعه هيكون متعلم.
العميل: طيب انا أرسلت لكم إيميل أمس ومن كام يوم طيب ممكن حد يتواصل معي.
المهندس : ابعتلنا الايميل تاني لأنه موصلش لو كان وصل كان اترد عليك
العميل : هو مش info@m2back.com ولا إيميل تاني ؟
المهندس :أيوه ال b تقيله ولا خفيفة ؟
العميل : ايوه ال b تقيله طيب مفيش مشكله ارسله تاني وانت ترد عليه.
المهندس : ان شاء الله
العميل: تسلم ربنا يعزك.