ماكينة تعبئة الكريمات والمواد اللزجة النصف اتوماتيك من شركة المهندس منسي

العميل : السلام عليكم
المهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل : شركة المنسي
المهندس منسي : أيوه
العميل : لو سمحت في مكنة اللي هوه نص أتوماتيك اللي هي تعبئة اللزجة
المهندس منسي : تعبئة المواد اللزجة آه
العميل : اللي بتعبي شامبوهات وكريمات
المهندس منسي : آه موجودة إن شاء الله
العميل : في موجود واحد نزل ولا 2 نزل؟
المهندس منسي : عندنا كله الواحد نزل و 2 نزل
العميل : تمام.. الواحد نزل عامله كام يا فندم؟
المهندس منسي : تقريباً ، أو 1 مش فاكر هوه مكتوب تحت كل حاجة سعرها
العميل : تمام، المكنة الواحد بكام يعني عشان أنا من المنصورة بكرة نازل القاهرة جاي عليك يعني
المهندس منسي : إنت منين في المنصورة؟
العميل : أنا بعد المنصورة في حتة اسمها المنزلة، بعد المنصورة بـ 30 كيلو كده
المهندس منسي : آه المنزلة عارفها آه جنب المطرية
العميل : آه تمام يا فندم آه
المهندس منسي : خليك معايا أشوفلك السعر حاضر
العميل : ماشي يا فندم
المهندس منسي : إنت عايزها من كام لكام؟
العميل : عايزها تعبي من كيلو لـ 500
المهندس منسي : قصدك 500 وكيلو وكده
العميل : تمام آه
المهندس منسي : بص في لغاية 280 جرام أو 300 عامله ولغاية 500 عامله 1350 ولغاية كيلو عامله
العميل : تمام..
المهندس منسي : ماشي يا غالي
العميل : مكان حضرتك في باب الشعرية صح؟
المهندس منسي : إحنا عندنا حدائق القبة، مدينة نصر، باب الشعرية، 6 أكتوبر
العميل : تمام.. تمام يا فندم
المهندس منسي : إحنا بس بنسمي بال إنما بناخد بالجنيه المصري عادي
العميل : يعني إنت بتغير بتشوف سعر ال بكام وتغيره بالجنيه
المهندس منسي : آه بنضربه × الجنيه، عشان بس ثبات السعر عشان في ناس بتسأل وتيجي بعدها بشهرين، واللي يجي بعدها…
العميل : تمام… يا باشا
المهندس منسي : لو قلنا له بقت بكذا يزعل مننا إحنا، كإننا إحنا اللي بنتحكم في ال ولا حاجة
العميل : طب في عندك مكنة بتاعت سلك سكرين اللي هي بتطبع على الشابلونه ولا مافيش الكلام ده
المهندس منسي : لأ دي بنعملها بالطلب
العميل : تتكلف عالي ولا بتطبع على العبوات والكلام ده ولا تكلفتها قليلة
المهندس منسي : آه.. عادي دي بقى بتجيبلنا عبوة وإحنا بنصمم المكنة وبنقولك تكلفتها بتبقى كذا
العميل : تمام.. خلاص يا أستاذ، طب بكرة معادكم إمتى في الشغل؟
المهندس منسي : إحنا دايماً فاتحين من الساعة 11-9
العميل : فين بالضبط في باب الشعرية؟
المهندس منسي : إحنا عندنا حدائق القبة، مدينة نصر، باب الشعرية، 6 أكتوبر
العميل : خلينا في باب الشعرية، عشان بنزل أجيب شغل من شارع الجيش يعني
المهندس منسي : طب هبعتلك عنوان الفرع وتليفونات الناس اللي موجودة في الفرع
العميل : خلاص ماشي ابعتهالي على الواتس هنا
المهندس منسي : ماشي يا غالي
العميل : اتفضل يا فندم.. اتفضل