ماكينة تعبئة الكريمات والمواد اللزجة النصف اتوماتيك من شركة المهندس منسي

ماكينة تعبئة الكريمات والمواد اللزجة النصف اتوماتيك من شركة المهندس منسي

ماكينة تعبئة الكريمات والمواد اللزجة النصف اتوماتيك من شركة المهندس منسي
ماكينة تعبئة الكريمات والمواد اللزجة النصف اتوماتيك من شركة المهندس منسي

العميل : السلام عليكم

المهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل : شركة المنسي

المهندس منسي : أيوه

العميل : لو سمحت في مكنة اللي هوه نص أتوماتيك اللي هي تعبئة اللزجة

المهندس منسي : تعبئة المواد اللزجة آه

العميل : اللي بتعبي شامبوهات وكريمات

المهندس منسي : آه موجودة إن شاء الله

العميل : في موجود واحد نزل ولا 2 نزل؟

المهندس منسي : عندنا كله الواحد نزل و 2 نزل

العميل : تمام.. الواحد نزل عامله كام يا فندم؟

المهندس منسي : تقريباً ، أو 1 مش فاكر هوه مكتوب تحت كل حاجة سعرها

العميل : تمام، المكنة الواحد بكام يعني عشان أنا من المنصورة بكرة نازل القاهرة جاي عليك يعني

المهندس منسي : إنت منين في المنصورة؟

العميل : أنا بعد المنصورة في حتة اسمها المنزلة، بعد المنصورة بـ 30 كيلو كده

المهندس منسي : آه المنزلة عارفها آه جنب المطرية

العميل : آه تمام يا فندم آه

المهندس منسي : خليك معايا أشوفلك السعر حاضر

العميل : ماشي يا فندم

المهندس منسي : إنت عايزها من كام لكام؟

العميل : عايزها تعبي من كيلو لـ 500

المهندس منسي : قصدك 500 وكيلو وكده

العميل : تمام آه

المهندس منسي : بص في لغاية 280 جرام أو 300 عامله ولغاية 500 عامله 1350 ولغاية كيلو عامله

العميل : تمام..

المهندس منسي : ماشي يا غالي

العميل : مكان حضرتك في باب الشعرية صح؟

المهندس منسي : إحنا عندنا حدائق القبة، مدينة نصر، باب الشعرية، 6 أكتوبر

العميل : تمام.. تمام يا فندم

المهندس منسي : إحنا بس بنسمي بال إنما بناخد بالجنيه المصري عادي

العميل : يعني إنت بتغير بتشوف سعر ال بكام وتغيره بالجنيه

المهندس منسي : آه بنضربه × الجنيه، عشان بس ثبات السعر عشان في ناس بتسأل وتيجي بعدها بشهرين، واللي يجي بعدها…

العميل : تمام… يا باشا

المهندس منسي : لو قلنا له بقت بكذا يزعل مننا إحنا، كإننا إحنا اللي بنتحكم في ال ولا حاجة

العميل : طب في عندك مكنة بتاعت سلك سكرين اللي هي بتطبع على الشابلونه ولا مافيش الكلام ده

المهندس منسي : لأ دي بنعملها بالطلب

العميل : تتكلف عالي ولا بتطبع على العبوات والكلام ده ولا تكلفتها قليلة

المهندس منسي : آه.. عادي دي بقى بتجيبلنا عبوة وإحنا بنصمم المكنة وبنقولك تكلفتها بتبقى كذا

العميل : تمام.. خلاص يا أستاذ، طب بكرة معادكم إمتى في الشغل؟

المهندس منسي : إحنا دايماً فاتحين من الساعة 11-9

العميل : فين بالضبط في باب الشعرية؟

المهندس منسي : إحنا عندنا حدائق القبة، مدينة نصر، باب الشعرية، 6 أكتوبر

العميل : خلينا في باب الشعرية، عشان بنزل أجيب شغل من شارع الجيش يعني

المهندس منسي : طب هبعتلك عنوان الفرع وتليفونات الناس اللي موجودة في الفرع

العميل : خلاص ماشي ابعتهالي على الواتس هنا

المهندس منسي : ماشي يا غالي

العميل : اتفضل يا فندم.. اتفضل

Author: Engineer Mansy