ماكينة تغليف العلب يدوى من شركة المهندس منسى

العميل: السلام عليكم
المهندس منسى: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل: شركة المهندس منسي
المهندس منسى: أيوه
العميل: بتقفلوا الساعة كام؟
المهندس منسى: إحنا مواعدنا من 9-11 طول أيام الأسبوع ماعدا يوم الجمعة
العميل: الجمعة يوم كام؟
المهندس منسى: يوم كام إزاي يعني؟
العميل: آخركم الساعة كام يعني؟
المهندس منسى: أنا بقولك يوم الجمعة ده أجازة
العميل: يعني مأجزين النهاردة
المهندس منسى: إن شاء الله، خير هوه إنت كنت عايز حاجة ولا إيه؟
العميل: آه عايزين مكنة تغليف
المهندس منسى: تغليف إيه؟
العميل: تغليف يدوي، تغليف علب اللي بيتحط فيها الكيس وتغلف العلبة
المهندس منسى: طب إنت معاك العلبة وإنت جاي
العميل: آه معايا العلبة
المهندس منسى: طب أبعتلك تليفون المبيعات تتابع معاهم؟
العميل: طيب إديني تليفون المبيعات لو فيها رزالة معلش
المهندس منسى: لا ولا يهمك، هبعتهولك في رسالة حالاً
العميل: ماشي شكراً لذوقك
المهندس منسى: ربنا يبارك لك