ماكينة طباعة علي ماكينات افقية من شركة المهندس منسي

ماكينة طباعة علي ماكينات افقية من شركة المهندس منسي

ماكينة طباعة علي ماكينات افقية من شركة المهندس منسي
ماكينة طباعة علي ماكينات افقية من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم

المهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل : شركة المهندس منسي

المهندس منسي : أيوه

العميل : كنت عايز أستفسر عن شوية حاجات بالنسبة للبرنترات

المهندس منسي : آه

العميل : حضرتكم في مجال إنتم شغالين في البرنترات

المهندس منسي : آه شغالين آه

العميل : الطباعات اللي هي روتري والدقاق…

المهندس منسي : إن شاء الله

العميل : اللي هوه الماركة إيه؟

المهندس منسي : أشوف بس حضرتك إنت عايز أنهي برنتر ونبدأ نتكلم، ما هو في روتري، وفي لتر، وفي أفست، وفي روتوجرافيك… في أنواع كتيرة قوي قوي للطباعة

العميل : أصل أنا كنت عايز اللي هوه بيركب على مكن تغليف الحلويات اللي هوه زي اللي في مكنة كيمو والحاجات دي

المهندس منسي : آه عندنا آه موجود

العميل : اللي هو البرنتر الصيني ده اللي هوه الـ 30، والـ 40

المهندس منسي : في عندنا اللي بيركب على الفلوباك، وفي اللي بيركب على المكن…

العميل : الرأسي

المهندس منسي : الرأسي آه، عندنا اللي بيركب على الأفقي والرأسي

العميل : يعني حضرتك في إمكانية إن أبعتلك إيميل تبعتلي عليه مثلاً الداتا بيز بتاعت الأنواع ديت ولا لازم نكون إحنا موجودين نتفرج

المهندس منسي : هوه إنت عارف التعامل لايف أثبت أفضل لأنه البضاعة حاضرة، لأنه إنت لما تقرا غير لما تشوف بعينك

العميل : صح

المهندس منسي : لأنه إنت بتكلم النهاردة على جودة فريدة من نوعها

العميل : أكيد.. أكيد

المهندس منسي : إنما لما أقعد أعيد وأقعد اكتب، ما هو أنا دلوقتي بدور على اللي بيتكلم أفضل، مش اللي بينتج أفضل

العميل : لأ صح.. لأ صح

المهندس منسي : فلو حضرتك تعبت نفسك شوية وجيتلنا مشوار هتقولي طب ما هو أنا عايز ألف، عادي يوم 2 3 هتلاقي الدنيا وضحت أدامك كده وتاخد حاجة مضبوطة 100%

العميل : أنا مافيش مشكلة طبعاً إحنا في السوق…

المهندس منسي : إنت تيجي تنورني

العميل : شركة معروفة وكده فطبيعي يعني إحنا مش شاكين في حاجة

المهندس منسي : لا تحت أمرك

العميل : لكن مافيش أسعار، مافيش حاجة كله على الطبيعة

المهندس منسي : والله عادي.. عادي.. شوف حضرتك ركز على الحاجة وأقولك أسعارها، بس المشكلة إن النهاردة الكلام في اللايف أفضل، يعني حضرتك لما تشوف الحاجة أدام عين حضرتك تكون أفضل

العميل : هوه هاني ويل بتشتغل في إيه؟

المهندس منسي : إحنا أساساً مطلوب دلوقتي إن إحنا نشوف البرنتر اللي هوه بيركب على المكن الفلوباك

العميل : لأ إنتم شركة هاني ويل بتشتغل في إيه؟

المهندس منسي : بتشتغل في منتجات البسكويت والحلويات والشيكولاته…

العميل : كنت عارضين في الإنترناشيونال ديفاليوم في الصين، في معرض الصين الدولي، وإحنا كنا عارضين جنبكم

المهندس منسي : آه…يعني إنت لو بصيت على الفيديو بتاعنا هتبص هتلاقي شركة هاني ويل جنبنا

العميل : آه

المهندس منسي : في معرض الصين الدولي كانتون، هاني ويل تفرق عن هاني ويل بتاعت مصر؟

العميل : ما هو إحنا هاني ويل بتاعت مصر، إحنا في العاشر من رمضان

المهندس منسي : آه… كانت هاني ويل دي تانية

العميل : لأ هاني ويل في العاشر من رمضان

المهندس منسي : لأ كانت هاني ويل اللي جنبنا اسمها هني ويل

العميل : آه… حضرتك إنت بتقصد هني ويل اللي بتشتغل في الأجهزة والمعدات  سيستم والحاجات دي

المهندس منسي : تقريباً آه، كانوا عارضين جنبنا في معرض بتاع الصين

العميل : آه.. آه.. آه.. كنترول سيستم وحاجات من دي

المهندس منسي : آه في الأجنحة الدولية

العميل : خلاص ماشي، إحنا نتشرف ونبقى نقوم بالزيارة بقى إن شاء الله، المكان بالضبط فين في باب الشعرية؟

المهندس منسي : إحنا عندنا حدائق القبة، مدينة نصر، باب الشعرية، غمرة

العميل : طب أنا ممكن أقرب حاجة اللي فيها إمكانية إن إحنا ناخد فكرة…

المهندس منسي : كل زي بعضه

العميل : خلاص ماشي، الأقرب إحنا نبقى نتشرف بالزيارة هناك.. خلاص

المهندس منسي : ماشي

العميل : ماشي يا باش مهندس

المهندس منسي : ماشي يا غالي

العميل : متشكرين جداً، في سلامة الله

 

Author: Engineer Mansy