ماكينة طباعة علي ماكينات افقية من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم
المهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل : شركة المهندس منسي
المهندس منسي : أيوه
العميل : كنت عايز أستفسر عن شوية حاجات بالنسبة للبرنترات
المهندس منسي : آه
العميل : حضرتكم في مجال إنتم شغالين في البرنترات
المهندس منسي : آه شغالين آه
العميل : الطباعات اللي هي روتري والدقاق…
المهندس منسي : إن شاء الله
العميل : اللي هوه الماركة إيه؟
المهندس منسي : أشوف بس حضرتك إنت عايز أنهي برنتر ونبدأ نتكلم، ما هو في روتري، وفي لتر، وفي أفست، وفي روتوجرافيك… في أنواع كتيرة قوي قوي للطباعة
العميل : أصل أنا كنت عايز اللي هوه بيركب على مكن تغليف الحلويات اللي هوه زي اللي في مكنة كيمو والحاجات دي
المهندس منسي : آه عندنا آه موجود
العميل : اللي هو البرنتر الصيني ده اللي هوه الـ 30، والـ 40
المهندس منسي : في عندنا اللي بيركب على الفلوباك، وفي اللي بيركب على المكن…
العميل : الرأسي
المهندس منسي : الرأسي آه، عندنا اللي بيركب على الأفقي والرأسي
العميل : يعني حضرتك في إمكانية إن أبعتلك إيميل تبعتلي عليه مثلاً الداتا بيز بتاعت الأنواع ديت ولا لازم نكون إحنا موجودين نتفرج
المهندس منسي : هوه إنت عارف التعامل لايف أثبت أفضل لأنه البضاعة حاضرة، لأنه إنت لما تقرا غير لما تشوف بعينك
العميل : صح
المهندس منسي : لأنه إنت بتكلم النهاردة على جودة فريدة من نوعها
العميل : أكيد.. أكيد
المهندس منسي : إنما لما أقعد أعيد وأقعد اكتب، ما هو أنا دلوقتي بدور على اللي بيتكلم أفضل، مش اللي بينتج أفضل
العميل : لأ صح.. لأ صح
المهندس منسي : فلو حضرتك تعبت نفسك شوية وجيتلنا مشوار هتقولي طب ما هو أنا عايز ألف، عادي يوم 2 3 هتلاقي الدنيا وضحت أدامك كده وتاخد حاجة مضبوطة 100%
العميل : أنا مافيش مشكلة طبعاً إحنا في السوق…
المهندس منسي : إنت تيجي تنورني
العميل : شركة معروفة وكده فطبيعي يعني إحنا مش شاكين في حاجة
المهندس منسي : لا تحت أمرك
العميل : لكن مافيش أسعار، مافيش حاجة كله على الطبيعة
المهندس منسي : والله عادي.. عادي.. شوف حضرتك ركز على الحاجة وأقولك أسعارها، بس المشكلة إن النهاردة الكلام في اللايف أفضل، يعني حضرتك لما تشوف الحاجة أدام عين حضرتك تكون أفضل
العميل : هوه هاني ويل بتشتغل في إيه؟
المهندس منسي : إحنا أساساً مطلوب دلوقتي إن إحنا نشوف البرنتر اللي هوه بيركب على المكن الفلوباك
العميل : لأ إنتم شركة هاني ويل بتشتغل في إيه؟
المهندس منسي : بتشتغل في منتجات البسكويت والحلويات والشيكولاته…
العميل : كنت عارضين في الإنترناشيونال ديفاليوم في الصين، في معرض الصين الدولي، وإحنا كنا عارضين جنبكم
المهندس منسي : آه…يعني إنت لو بصيت على الفيديو بتاعنا هتبص هتلاقي شركة هاني ويل جنبنا
العميل : آه
المهندس منسي : في معرض الصين الدولي كانتون، هاني ويل تفرق عن هاني ويل بتاعت مصر؟
العميل : ما هو إحنا هاني ويل بتاعت مصر، إحنا في العاشر من رمضان
المهندس منسي : آه… كانت هاني ويل دي تانية
العميل : لأ هاني ويل في العاشر من رمضان
المهندس منسي : لأ كانت هاني ويل اللي جنبنا اسمها هني ويل
العميل : آه… حضرتك إنت بتقصد هني ويل اللي بتشتغل في الأجهزة والمعدات سيستم والحاجات دي
المهندس منسي : تقريباً آه، كانوا عارضين جنبنا في معرض بتاع الصين
العميل : آه.. آه.. آه.. كنترول سيستم وحاجات من دي
المهندس منسي : آه في الأجنحة الدولية
العميل : خلاص ماشي، إحنا نتشرف ونبقى نقوم بالزيارة بقى إن شاء الله، المكان بالضبط فين في باب الشعرية؟
المهندس منسي : إحنا عندنا حدائق القبة، مدينة نصر، باب الشعرية، غمرة
العميل : طب أنا ممكن أقرب حاجة اللي فيها إمكانية إن إحنا ناخد فكرة…
المهندس منسي : كل زي بعضه
العميل : خلاص ماشي، الأقرب إحنا نبقى نتشرف بالزيارة هناك.. خلاص
المهندس منسي : ماشي
العميل : ماشي يا باش مهندس
المهندس منسي : ماشي يا غالي
العميل : متشكرين جداً، في سلامة الله