ماكينة عمل طحينة السمسم موديل 810 ماركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم عم احكيك من واتس خيي…
المهندس منسي : أهلاً بيك
العميل : أهلاً فيك، كنا عم نحكي في موضوع المكنة، بصراحة هي كونتنيوس يعني، تقطيع
المهندس منسي : نعم…؟؟؟
العميل : كونتنيوس هي، يعني بيجي عليا مثلاً سنسور على السير تبعها وبتاخد كونتنيوس، بتشتغل كونتنيوس المكنة؟
المهندس منسي : تقدر آه تقدر تعملها تبقى كونتنيوس آه
العميل : طب في شغله هي فيها تبريد ولا بلا تبريد هادي؟
المهندس منسي : لا فيها تبريد
العميل : طب في مجال نتبادل الصور تبعها، قلتلي سعرها 3000 إنت كاتب
المهندس منسي : أحاول أشوفلك فيديو ليها
العميل : أيوه لو في مجال، بدي أسألك سؤال بعد، المحمص تبعها، عندك محمص كمان
المهندس منسي : آه بنقدر نعمله آه
العميل : طيب يا ترى بالكيلو السعر…. بدها بتقشر السمسم ولا ما لهاش بتاع المحمصة مالهاش ….
المهندس منسي : مش فارقة
العميل : ما بيفرق، طب عندك كلمة بعد…
المهندس منسي : أنا هبعتلك دلوقتي تليفون المبيعات تابع معاهم
العميل : الكيلو السمسم شو بيعمل طحينة، بما إنك بتشتغل بها الشي بتعرف يمكن؟ أد إيش يعطي كمية
المهندس منسي : بيدي كيلو
العميل : آه.. الكيلو كيلو، طيب سمسم سوداني بيشتروا من السودان، راح أشوف شو الأسعار وإنت ابعتلي فيديو اعمل معروف وبنتواصل
المهندس منسي : ماشي يا غالي
العميل : أوكيه، يعطيك العافية، بعتلك أنا واتس آب شوفه إعمل معروف
المهندس منسي : ماشي
العميل : يا الله