ماكينة عمل طحينة السمسم موديل 810 ماركة المهندس منسي

ماكينة عمل طحينة السمسم موديل 810 ماركة المهندس منسي

ماكينة عمل طحينة السمسم موديل 810 ماركة المهندس منسي
ماكينة عمل طحينة السمسم موديل 810 ماركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم عم احكيك من واتس خيي…

المهندس منسي : أهلاً بيك

العميل : أهلاً فيك، كنا عم نحكي في موضوع المكنة، بصراحة هي كونتنيوس يعني، تقطيع

المهندس منسي : نعم…؟؟؟

العميل : كونتنيوس هي، يعني بيجي عليا مثلاً سنسور على السير تبعها وبتاخد كونتنيوس، بتشتغل كونتنيوس المكنة؟

المهندس منسي : تقدر آه تقدر تعملها تبقى كونتنيوس آه

العميل : طب في شغله هي فيها تبريد ولا بلا تبريد هادي؟

المهندس منسي : لا فيها تبريد

العميل : طب في مجال نتبادل الصور تبعها، قلتلي سعرها 3000 إنت كاتب

المهندس منسي : أحاول أشوفلك فيديو ليها

العميل : أيوه لو في مجال، بدي أسألك سؤال بعد، المحمص تبعها، عندك محمص كمان

المهندس منسي : آه بنقدر نعمله آه

العميل : طيب يا ترى بالكيلو السعر…. بدها بتقشر السمسم ولا ما لهاش بتاع المحمصة مالهاش ….

المهندس منسي : مش فارقة

العميل : ما بيفرق، طب عندك كلمة بعد…

المهندس منسي : أنا هبعتلك دلوقتي تليفون المبيعات تابع معاهم

العميل : الكيلو السمسم شو بيعمل طحينة، بما إنك بتشتغل بها الشي بتعرف يمكن؟ أد إيش يعطي كمية

المهندس منسي : بيدي كيلو

العميل : آه.. الكيلو كيلو، طيب  سمسم سوداني بيشتروا من السودان، راح أشوف شو الأسعار وإنت ابعتلي فيديو اعمل معروف وبنتواصل

المهندس منسي : ماشي يا غالي

العميل : أوكيه، يعطيك العافية، بعتلك أنا واتس آب شوفه إعمل معروف

المهندس منسي : ماشي

العميل : يا الله

 

Author: Engineer Mansy