ماكينة لحام اكياس الشيبسي من شركة المهندس منسي

ماكينة لحام اكياس الشيبسي من شركة المهندس منسي

ماكينة لحام اكياس الشيبسي من شركة المهندس منسي
ماكينة لحام اكياس الشيبسي من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم

المهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل : أستأذنك كنت عايز آخد استفسار عن مكنة لحام صغيرة بيتي كده للحام أكياس بلاستيك

المهندس منسي : بص هوه المكن اللي عندنا لحام حاجة اسمها إنتاجية، إيه المكنة تاخده تلحمه وتودي الناحية التانية

العميل : آه

المهندس منسي : ماشي.. يعني عندك وحاجات عالية يعني مش حاجات بتاعت ديسك

العميل : مش عالية قوي ممكن تتحط على مكتب عادي

المهندس منسي : ممكن تتحط على مكتب؟ دي يعني تلحم إيه يعني ممكن تلحم كيس شيبسي مثلاً؟

العميل : أيوه

المهندس منسي : حجمها صغيرة كده مثلاً؟

العميل : صغيرة آه، مش صغير اللي إنت متوقعها اللي هي اليدوي اليد…

أكبر من كده

المهندس منسي : آه.. دي إنتاجية يعني إنت بتحطلها الكيس هي تلحمه وتودي الناحية التانية لوحدها

العميل : دي عامله كام بقى؟

المهندس منسي :

العميل : يعني 2000 جنيه مصري

المهندس منسي : آه ؟

العميل : 2000 جنيه مصري

المهندس منسي : آه.. آه

العميل : لا أنا كنت عايز حاجة صغيرة أد بتاعت المحلات دي للبيت بس، بس أنا دي لأكياس شيبسي

المهندس منسي : آه ما هي دي بتاعت أكياس الشيبسي اللي هي اللحام العريض

العميل : أنا والله كنت واخدها معايا قطر لواحد قالي عليها فأنا دخلت على النت لقيت الصورة بتاعكم والبرنامج بتاعكم قلت أتصل عليكم

المهندس منسي : آه.. بص حضرتك إنت تقدر تبعتلنا.. هبعتلك فيديو، خش كده على الإيميل يبعتولك فيديو ليها

العميل : يبعتولي فيديو ليها.. تمام.. ماشي يا باش مهندس أنا أشكرك

المهندس منسي : ماشي يا باشا

العميل : ربنا يخليك كتر خيرك، سلام عليكم

Author: Engineer Mansy