ماكينة لحام اكياس الشيبسي من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم
المهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل : أستأذنك كنت عايز آخد استفسار عن مكنة لحام صغيرة بيتي كده للحام أكياس بلاستيك
المهندس منسي : بص هوه المكن اللي عندنا لحام حاجة اسمها إنتاجية، إيه المكنة تاخده تلحمه وتودي الناحية التانية
العميل : آه
المهندس منسي : ماشي.. يعني عندك وحاجات عالية يعني مش حاجات بتاعت ديسك
العميل : مش عالية قوي ممكن تتحط على مكتب عادي
المهندس منسي : ممكن تتحط على مكتب؟ دي يعني تلحم إيه يعني ممكن تلحم كيس شيبسي مثلاً؟
العميل : أيوه
المهندس منسي : حجمها صغيرة كده مثلاً؟
العميل : صغيرة آه، مش صغير اللي إنت متوقعها اللي هي اليدوي اليد…
أكبر من كده
المهندس منسي : آه.. دي إنتاجية يعني إنت بتحطلها الكيس هي تلحمه وتودي الناحية التانية لوحدها
العميل : دي عامله كام بقى؟
المهندس منسي :
العميل : يعني 2000 جنيه مصري
المهندس منسي : آه ؟
العميل : 2000 جنيه مصري
المهندس منسي : آه.. آه
العميل : لا أنا كنت عايز حاجة صغيرة أد بتاعت المحلات دي للبيت بس، بس أنا دي لأكياس شيبسي
المهندس منسي : آه ما هي دي بتاعت أكياس الشيبسي اللي هي اللحام العريض
العميل : أنا والله كنت واخدها معايا قطر لواحد قالي عليها فأنا دخلت على النت لقيت الصورة بتاعكم والبرنامج بتاعكم قلت أتصل عليكم
المهندس منسي : آه.. بص حضرتك إنت تقدر تبعتلنا.. هبعتلك فيديو، خش كده على الإيميل يبعتولك فيديو ليها
العميل : يبعتولي فيديو ليها.. تمام.. ماشي يا باش مهندس أنا أشكرك
المهندس منسي : ماشي يا باشا
العميل : ربنا يخليك كتر خيرك، سلام عليكم