ماكينة لحام الاكياس الافقية كود 301 ماركة مهندس منسي

| العميل | : | السلام عليكم |
| المهندس منسي | : | عليكم السلام ورحمة الله وبركاته |
| العميل | : | هندسة كنت محتاج مكنة لحام الاكياس، وأنا دلوقتي في باب الشعرية البولي إيثيلين |
| المهندس منسي | : | آه موجودة |
| العميل | : | أنا دلوقتي عند الإعدادية بنات باب الشعرية |
| المهندس منسي | : | إحنا في شارع المنسي رقم واحد خلف رئاسة حي باب الشعرية |
| العميل | : | خلاص ماشي |
| المهندس منسي | : | هبعت لك العناوين كلها واللوكيشن |
| العميل | : | ماشي سلام |