ماكينة لحام الاكياس نصف اتوماتيك من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم
المهندس منسي : السلام ورحمة الله وبركاته
العميل : شركة المنسي
المهندس منسي : أيوه
العميل : لو سمحت المكنة اللحام اليدوية
المهندس منسي : آه
العميل : الصغير دي عامله كام
المهندس منسي : اللحام عندنا نص أتوماتيك مش يدوي، يعني حضرتك بتدليها الكيس هي بتلحمه وتودي الناحية التانية
العميل : طب دي عامله كام
المهندس منسي : مش زي اللي إنت بتشوفها بتاعت البيوت دي، اللي عندنا بيبقى نظام سير وبكر بترملها الكيس وهي تاخده وتلحمه وتودي الناحية التانية توفر في الوقت
العميل : طب بالنسبة للكهرباء اللي بتشغل…
المهندس منسي : كهرباء عادية.. كل المكن بتاعنا بيشتغل بكهرباء عادية
العميل : طب عامله كام دي؟
المهندس منسي : يعني 2000 جنيه مصري
العميل : 2000 جنيه مصري
المهندس منسي : آه
العميل : ماشي… ماشي سلام عليكم
المهندس منسي : الله وبركاته