مكنة لحام الأكياس من شركة المهندس منسي

العميل: السلام عليكم
المهندس منسي: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل: إزيك يا باشا
المهندس منسي: أهلاً بيك
العميل: شركة المهندس منسي
المهندس منسي: أيوه
العميل: أهلاً وسهلاً بحضرتك…. كنا محتاجين مكنة لحام نص أتوماتيك اللي هي بالرجل دي اللي بتلحم الأكياس
المهندس منسي: موجودة
العميل: عامله كام دي سعادتك؟
المهندس منسي: مش عامله كام، اللي موجود دلوقتي مقاس 65، فإنت دايماً بتجيبه الـ 35 تقريباً
العميل: آه بتاعنا إحنا بتبقى 35 عشان أعرض حاجة بتبقى 25 في الأكياس، كيس الدقيق مثلاً
المهندس منسي: آه اللي عندنا دلوقتي الـ 65، ولكن هوه في عندنا بقى مكن تاني مكن لحام مستمر
العميل: بمعنى طيب حضرتك؟؟
المهندس منسي: يعني حضرتك اللي هي بالقدم ديت حضرتك بتسنى لغاية ما تتلحم
العميل: آه
المهندس منسي: لا التانية بتحطها على السير وتسيبها وتشوف غيرها وترميه تاني
العميل: طب إزاي بقى أحطها على السير إزاي مش فاهم، وضحها لي بعد إذنك
المهندس منسي: بص بيبقى في سير كده، إنت بتحط الكيس على السير بعد ما عبيته
العميل: تمام.. تمام
المهندس منسي: هوه الشفة بتاعته بتخش ما بين بكرتين، البكرتين دول بيتلحمه والسير بينقلك الكيس من هنا للناحية التانية
العميل: تمام
المهندس منسي: يبقى إنت كده وفرت عامل
العميل: تمام
المهندس منسي: هوه حضرتك يستحسن لو جيبت عينات معاك ورحت جربتها على الطبيعة
العميل: طب مثلاً بتعمل كام حضرتك؟
المهندس منسي: يعني 3600 جنيه مصري
العميل: طيب في كلام في السعر ولا إيه عشان هخلي الراجل يسحب فلوس
المهندس منسي: إحنا شركة إنترناشيونال
العميل: ما هو أنا عارف يا باشا، عشان كده بكلم حضرتكم، طب ممكن أخلي حد يكلم حضرتك على التليفون دوت تديله العنوان؟
المهندس منسي: هبعتلك أنا العنوان في رسالة دولقتي حالاً
العميل: طيب متشكرين جداً يا باش مهندس
المهندس منسي: إحنا عندنا حدائق القبة، مدينة نصر، باب الشعرية، 6 أكتوبر أي فرع
العميل: تقريباً هتبقى باب الشعرية أقرب حاجة
المهندس منسي: طيب هبعتهولك في رسالة
و 6 أكتوبر ابعتلنا ده و 6 أكتوبر بحيث يبقى معانا الـ 2
العميل: ماشي يا باشا، شكراً… عامله 3600
المهندس منسي: إن شاء الله
العميل: طيب يا باش مهندس متشكر
المهندس منسي: يستحسن تجيب عيناتك وتجربها، انبصت منها خدها
العميل: اللحام طيب حضرتك اللي هوه بيلحم لحام عريض ولا اللحام اللي هوه…
المهندس منسي: عريض آه
العميل: عريض، مش الشكة، اللي زي ما يكون في فتلة كده في الكيس
المهندس منسي: ده المنزلية اللي بتعمل كده، بعدين اللحام بيبقى لحام عريض ممكن ترفعه براحتك
العميل: يعني في إدينا مافيش مشكلة
المهندس منسي: آه أصل دي بكرتين إنت ممكن تفكهم وتغير فيهم، وتغير في شكلهم كمان
العميل: طيب زي الفل
المهندس منسي: يعني بتعمل لحام بيسموه راس دبوس، إنت ممكن تخليه مربعات، ممكن تخليه مثلثات، ممكن تخليه سمبوكسات، وممكن تخليه رمز إنت تعلي تعبيتك بيه
العميل: آه.. آه.. اللحام نفسه
المهندس منسي: آه
العميل: اللحام نفسه ممكن يديني أكتر حاجة 1 سم مثلاً؟
المهندس منسي: 1.5 سم كمان، لو عايز
العميل: خلاص يا باشا، طيب ممكن تبعتهالي
المهندس منسي: هبعتهالك عادية، العادية أسهل
العميل: طيب مافيش مشكلة، ابعتها عادية وأنا هبعت حد ياخدها دلوقتي بإذن الله
المهندس منسي: متشكرين جداً يا باش مهندس
العميل: السلام عليكم
المهندس منسي: سلام