مكن تغليف علب المعسل بالسلوفان من شركة المهندس منسي

| العميل | : | السلام عليكم |
| المهندس منسي | : | عليكم السلام ورحمة الله وبركاته |
| العميل | : | باش مهندس منسي |
| المهندس منسي | : | أيوه |
| العميل | : | ربنا يبارك لي فيك، معلش حضرتك في مكن تغليف؟ |
| المهندس منسي | : | إن شاء الله |
| العميل | : | حضرتك ممكن تبعتلي صور المكن اللي عندك؟ |
| المهندس منسي | : | تغليف إيه ؟ |
| العميل | : | تغليف علب معسل بالسلوفان |
| المهندس منسي | : | آه ابعتلنا على الإيميل وأنا أبعت لك الرابط كله |
| العميل | : | إنت فين عنوان حضرتك؟ |
| المهندس منسي | : | إحنا عندنا باب الشعرية، حدائق القبة، مدينة نصر، 6 أكتوبر، غمرة، العبور |
| العميل | : | ممكن تبعتلي العنوان أشوف اللي عندك بس ربنا يخليك |
| المهندس منسي | : | ماشي هبعت لك رابط فيه كل حاجة عن المعسل |
| العميل | : | أنظف حاجة في التعبئة والتغليف |
| المهندس منسي | : | إحنا ما بنشتغلش إلا في أنظف حاجة وأجود حاجة |
| العميل | : | معلش أنا آسف لحضرتك مش قصدي والله خلاص يا باشا هبعت لحضرتك دلوقتي، اتفضل يا باش مهندس، مع السلامة |
| المهندس منسي | : | ماشي اتفضل |