مكن فاكيوم من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم شركة المهندس حضرتك
المهندس منسي : آه
العميل : كنت عايز أسأل على مكنة الفاكيوم، اللي هوه التغليف بالفاكيوم ده
المهندس منسي : آه.. شكل الغلاف اللي إنت عايزه إيه؟
العميل : مش عارف والله، أنا هاجي لحضرتك الشركة فاتحه لحد الساعة كام؟
المهندس منسي : لغاية الساعة 11
العميل : طيب العنوان بالضبط معلش
المهندس منسي : هبعتهولك في رسالة حالاً
العميل : طيب ماشي عشان أنا هجيلك دلوقتي.. ماشي يا باشا