مكن لحام اكياس السكر من شركة المهندس منسي

مكن لحام اكياس السكر من شركة المهندس منسي

مكن لحام اكياس السكر من شركة المهندس منسي
مكن لحام اكياس السكر من شركة المهندس منسي

العميل : السلام عليكم

المهندس منسي : عليكم السلام

العميل : شركة المهندس منسي

المهندس منسي : ايوه

العميل : اهلا بيك انا لو سمحت كنت عايز اسال على مكن اللحام بتاع اكياس السكر ده .

المهندس منسي : اه

العميل : ده عامل كام ؟

المهندس منسي : بص مكن اللحام اللى عندنا مش مكن لحام بتاع المنازل مكن اللحام انتاجى بتاع المصانع

العميل : اه

المهندس منسي : ازاى مكن اللحام بقي سير يعنى كل اللى عليك انت مين بيلحم وتسيبه كل اللى عليك انت تمسك الكيس وتحطه على السير ياخده يلحمه ويوديه الناحية التانية كل اللى انت هتعمله ترمى الكيس على السير

العميل : يعنى اعبي السكر مثلا …

المهندس منسي : اه مش زى المكن التانى اللى هو اليدوى اللى هو بيعمل ايه يتنى عقبال ما يتلحم وبعد كده تستلمه تانى يحط هنا وكده

العميل : اه اه

المهندس منسي : ده مكن انتاج بتاع مصانع

العميل : طب السكر مش بيقع من الكيس ولا ايه ؟

المهندس منسي : لا مش هيقع ان شاء الله طب تجيب كيس سكر ندوق كده ونلحمهالك ونشوف بيقع ولا مش بيقع

العميل : طب عامل كام ياباش مهندس

المهندس منسي : عامل يعنى 3600 جنيه مصرى

العميل : اه طب عنوان سيادتك فى باب الشعرية

المهندس منسي : احنا عندنا حدائق القبة ، مدينة نصر ، باب الشعرية و6 اكتوبر

العميل : اه وفين فى باب الشعرية ؟

المهندس منسي : انا هبعتلك عنوان باب الشعرية

العميل : خلاص ماشي يا مهندس

المهندس منسي : ماشي سلام

العميل : مع السلامة

 

Author: Engineer Mansy