ماكينة لوليتا من شركة المهندس منسي

العميل: السلام عليكم
المهندس منسي: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل: بعد إذنك يا باش مهندس عايزين ماكينة عصاير
المهندس منسي: اسمها إيه؟
العميل: عصاير الأصابع دي، بتاعت العصاير دي
المهندس منسي: آه.. آه.. موجودة
العميل: بسموها إيه في مصر لوليتا
المهندس منسي: بنسميها لوتا؟
العميل: آه
المهندس منسي: بنسميها لوليتا بس ما وصلت عندك ممكن بقى اسمها لوتا
العميل: لوتي.. طب عايزن نعرف الأسعار وتمشي أد إيه الساعة وكده يعني؟
المهندس منسي: بتسموها عصاير لوتي؟
العميل:آه…
المهندس منسي: آه… هي المكنة في نص أتوماتيك وفي أتوماتيك كامل
العميل:تمام..
المهندس منسي: النص أتوماتيك بتعمل والأتوماتيك الكامل بتعمل
طب بتنتج كام ودي بتنتج كام في الساعة؟ مزايا دي إيه ودي إيه؟
المهندس منسي: دي نص أتوماتيك إنت بتحطلها الكيس بإيدك، أما الأتوماتيك بتعمل كل حاجة لوحدها، بتعمل الكيس…
العميل: آه بتعبي لوحدها وتغلف لوحدها وتلحم لوحدها كل حاجة
المهندس منسي: كل حاجة
العميل: خلاص دي بـ؟
المهندس منسي: آه الأتوماتيك، إنما النص أتوماتيك
العميل: طب يا فندم إنتم عندكم إنتم فين في إسكندرية ولا القاهرة؟
المهندس منسي: القاهرة
العميل: طب أنا هنزل مصر الأيام الجايه إن شاء الله ولما آجي بالسلامة إن شاء الله هتصل بيكم وهجيلكم أشوفها إن شاء الله
المهندس منسي: إن شاء الله
العميل: ماشي يا فندم، السلام عليكم