أكياس تعبئة الخضار من شركة المهندس منسي

أكياس تعبئة الخضار من شركة المهندس منسيالعميل: السلام عليكم
المهندس منسي: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل: عايزه أسأل على أكياس تعبئة وتغليف الخضار
المهندس منسي: آه
العميل: لتعبئة وتغليف الخضار، اللي هي زي بسمة، زي الأكياس اللي إنتم حاطينها في ميل بتاعتكم
المهندس منسي: آه… إحنا بنعمل كل الأكياس دي
العميل: تمام.. المفروض مثلاً أتفق معاك على كمية أد إيه والكمية أد إيه؟
المهندس منسي: بصي يا سيتي إحنا بنطبع بطريقة أحدث طريقة في العالم وأجود طريقة في العالم لغاية دلوقتي اسمها طريقة روتوجرافيك
العميل: آه
المهندس منسي: دي أحدث وأجود طباعة في العالم
العميل: أوكيه
المهندس منسي: فإحنا بقى بنقدر لغاية ربع طن
العميل: دي أقل كمية يعني ولا أعلى كمية؟
المهندس منسي: لأ دي أقل كمية
العميل: يعني هديك الديزاين مثلاً إنت تعملهولي
المهندس منسي: مضبوط آه
العميل: تكلفته تدخل في أد إيه؟
المهندس منسي: عملية التكلفة دي ما أقدرش أجزم بسعر إلا حضرتك لما تيجي تشرفينا وتورينا الديزاين، وتختاري الخامة، ونشوف العرض والطول والارتفاع، ونتفق على حاجات يعني
العميل: طب تقريباً رينج السعر أد إيه؟ أنا بعمل دراسة جدوى للموضوع ده دلوقتي
المهندس منسي: العملية في دي بالذات ما تنفعش في دراسة الجدوى، لأنه الطباعة سعرها بيبدأ من إلى 8000 ، فأنا هديلك أنهي سعر في دول؟؟!!!
العميل: ده الربع طن؟؟؟
المهندس منسي: لأ ده سعر الطن، فأنا هديلك أنهي سعر في دول، ما هو كل حاجة ليها حاجة
العميل: إنتم مكانكم في باب الشعرية فين بقى؟
المهندس منسي: إحنا عندنا حدائق القبة، مدينة نصر، باب الشعرية، 6 أكتوبر
العميل: طب فين مدينة نصر طيب أقربلي؟
المهندس منسي: هبعتلك الداتا بتاعته في رسالة حالاً
العميل: خلاص تمام