ماكينة تصنيع و تعبئة أكياس الزيوت من شركة مهندس منسي

ماكينة تصنيع و تعبئة أكياس الزيوت من شركة مهندس منسي

ماكينة تصنيع و تعبئة أكياس الزيوت من شركة مهندس منسي
ماكينة تصنيع و تعبئة أكياس الزيوت من شركة مهندس منسي

العميل :السلام عليكم نهارك سعيد معاك المهندس زهير من السودان

المهندس :اهلا بيك

العميل: من كام يوم بعت لكم ايميل بس اسأل علي ماكينة  ام تو 505 و 501

المهندس: بتاعت ايه المكنه؟

العميل : انا عايز مكنه اعبي فيها زيوت

المهندس : عايز تعبي زيت في اكياس والعبوات؟

العميل: في اكياس

المهندس :موجود المكن في نصف اتوماتيك وفي اوتوماتيك كامل

العميل: ماكينة فول اتوماتيك

المهندس :ماكينة فول اتوماتيك عامله 4500 ال

العميل: 4500 طيب بسال عن الشحن وخلافه  ،انت بتشحنولي وانا احولكم   ولا تسليم عندكم في مقر الشركة ؟

المهندس: حضرتك بتحولنا الفلوس او تبعت لنا حد من طرفك او حضرتك بتشرفنا بالزيارة

العميل: طيب دي مشكله

المهندس :عادي لو ملكش حد هنا حاولنا الفلوس

العميل :لا موضوع الفلوس انا بحولكم الفلوس ،لكن انتوا معندكوش امكانيه الشحن للسودان ؟

المهندس عادي نقدر نشحنهالك .

العميل : طيب نوع الماركة المستخدمة أيه في ال Plc؟

المهندس: لا ال Plc   بتاعنا أحنا اللي عاملين مش من بره .

العميل : طيب بالنسبة لقطع الغيار وخلافه ؟

المهندس : يا أستاذنا المكنده ماركة مش مكن بتاجر فيه ، معني أنها ماركة ان أحنا سبورت خدمه ما بعد البيع واخد بالك وبنوفر قطع الغيار لمده 10 سنين لحساب العميل .

العميل : طيب التجريب عندكم يعني مثلا أرسل فني يتعلم التشغيل ؟

المهندس : اه مفيش مشكلة أرسل فني هي ساعه هيكون متعلم.

العميل: طيب انا أرسلت لكم إيميل أمس ومن كام يوم طيب ممكن حد يتواصل معي.

المهندس : ابعتلنا الايميل تاني لأنه موصلش لو كان وصل كان اترد عليك

العميل : هو مش info@m2back.com ولا إيميل تاني ؟

المهندس :أيوه ال b تقيله ولا خفيفة ؟

العميل : ايوه ال b  تقيله طيب مفيش مشكله ارسله تاني وانت ترد عليه.

المهندس : ان شاء الله

العميل: تسلم ربنا يعزك.

 

Author: Engineer Mansy