ماكينة اندكشن للحام الطبات موديل 201 ماركة المهندس منسي

ماكينة اندكشن للحام الطبات موديل 201 ماركة المهندس منسي

ماكينة اندكشن للحام الطبات موديل 201 ماركة المهندس منسي
ماكينة اندكشن للحام الطبات موديل 201 ماركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم

المهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل : شركة المهندس منسي

المهندس منسي : أيوه

العميل : طيب أسعار الإندكشن إيه يا باشا؟

المهندس منسي : حضرتك عايز إندكشن لإيه؟ نص أتوماتيك، أتوماتيك، عايزها طاقة 500، عايزها 300؟؟؟

العميل : أنا فتحت صفحة النت بتاعكم من شويه اللي هوه في 201 ، 202

المهندس منسي : آه يعني إنت فاهم إن الإندكشن دي اللي هتلحم الغطيان…

العميل : آه الطبات الألومنيا بتاعت العبوات البلاستيك

المهندس منسي : آه مضبوط آه، الله ينور عليك، تمام ماشي يا باشا، ما هو السعر هتلاقيه موجود تحت ولكن هقولهولك يعني 2500 جنيه مصري، تبدأ منها آه

العميل : دي الـ 201، أما الـ 202 سعرها كام؟

المهندس منسي : حوالي ، يعني 3450 جنيه مصري

العميل : خلينا في الـ 201، عشان آجي أخدها آجي إمتى؟

المهندس منسي : إحنا موجودين من 11-9 طول أيام الأسبوع ماعدا يوم الجمعة

العميل : إن شاء الله هاجي لحضرتك السبت

المهندس منسي : أنا هبعتلك بقى تليفون المبيعات عشان كنكتد معاهم

العميل : يعني ما أجيش عند حضرتك في القاهرة

المهندس منسي : عادي ما هو أنا في القاهرة بس أنا استشاري الشركة مش المبيعات، أنا دوري إن أنا أوجه حضرتك، بس حضرتك متوجه جاهز، بسم الله ما شاء الله

العميل : أصل ببحث بقالي فترة وكده

المهندس منسي : آه لأ دارس ما شاء الله عليك

العميل : شكراً يا باشا، حضرتك طب ممكن تبعتلي الرقم الواتس ده في رسالة عشان خاطر مش هعرف أسجله حالياً؟

المهندس منسي : حالاً، هبعتهولك في رسالة دلوقتي حالاً

العميل : تمام.. طب حضرتك بعد إذنك سؤال أخير بس، هوه المبيعات هناك هخدها منهم ولا النظام إيه، ممكن ينزلوا هنا نواحي الدقهلية؟

المهندس منسي : عادي تابع معاهم وهمه هيظبطوا الدنيا ما تقلقش

العميل : يعني ليكم مناديب هنا في الدقهلية؟

المهندس منسي : لأ ممكن تبعتلهم الفلوس وهمه يشحنوها لك

العميل : خلاص آجي أخودها أنا أفضل وخلاص

المهندس منسي : ماشي يا غالي، حتى تتدرب عليها وتقولهم يعملولك فيديو بيها

العميل : تمام

المهندس منسي : ماشي يا باشا

العميل : مع السلامة

 

 

Author: Engineer Mansy