ماكينة اندكشن للحام الطبات موديل 201 ماركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم
المهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل : شركة المهندس منسي
المهندس منسي : أيوه
العميل : طيب أسعار الإندكشن إيه يا باشا؟
المهندس منسي : حضرتك عايز إندكشن لإيه؟ نص أتوماتيك، أتوماتيك، عايزها طاقة 500، عايزها 300؟؟؟
العميل : أنا فتحت صفحة النت بتاعكم من شويه اللي هوه في 201 ، 202
المهندس منسي : آه يعني إنت فاهم إن الإندكشن دي اللي هتلحم الغطيان…
العميل : آه الطبات الألومنيا بتاعت العبوات البلاستيك
المهندس منسي : آه مضبوط آه، الله ينور عليك، تمام ماشي يا باشا، ما هو السعر هتلاقيه موجود تحت ولكن هقولهولك يعني 2500 جنيه مصري، تبدأ منها آه
العميل : دي الـ 201، أما الـ 202 سعرها كام؟
المهندس منسي : حوالي ، يعني 3450 جنيه مصري
العميل : خلينا في الـ 201، عشان آجي أخدها آجي إمتى؟
المهندس منسي : إحنا موجودين من 11-9 طول أيام الأسبوع ماعدا يوم الجمعة
العميل : إن شاء الله هاجي لحضرتك السبت
المهندس منسي : أنا هبعتلك بقى تليفون المبيعات عشان كنكتد معاهم
العميل : يعني ما أجيش عند حضرتك في القاهرة
المهندس منسي : عادي ما هو أنا في القاهرة بس أنا استشاري الشركة مش المبيعات، أنا دوري إن أنا أوجه حضرتك، بس حضرتك متوجه جاهز، بسم الله ما شاء الله
العميل : أصل ببحث بقالي فترة وكده
المهندس منسي : آه لأ دارس ما شاء الله عليك
العميل : شكراً يا باشا، حضرتك طب ممكن تبعتلي الرقم الواتس ده في رسالة عشان خاطر مش هعرف أسجله حالياً؟
المهندس منسي : حالاً، هبعتهولك في رسالة دلوقتي حالاً
العميل : تمام.. طب حضرتك بعد إذنك سؤال أخير بس، هوه المبيعات هناك هخدها منهم ولا النظام إيه، ممكن ينزلوا هنا نواحي الدقهلية؟
المهندس منسي : عادي تابع معاهم وهمه هيظبطوا الدنيا ما تقلقش
العميل : يعني ليكم مناديب هنا في الدقهلية؟
المهندس منسي : لأ ممكن تبعتلهم الفلوس وهمه يشحنوها لك
العميل : خلاص آجي أخودها أنا أفضل وخلاص
المهندس منسي : ماشي يا غالي، حتى تتدرب عليها وتقولهم يعملولك فيديو بيها
العميل : تمام
المهندس منسي : ماشي يا باشا
العميل : مع السلامة