أكياس الشيبسي والبوزو من شركة المهندس منسي

أكياس الشيبسي والبوزو من شركة المهندس منسي

أكياس الشيبسي والبوزو من شركة المهندس منسي
أكياس الشيبسي والبوزو من شركة المهندس منسي

العميل: سلام عليكم

المهندس منسي: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل:المهندس منسي

المهندس منسي: أيوه

العميل: بقول لحضرتك مش المفروض حضرتك صاحب مصنع البلاستيك والكلام ده؟

المهندس منسي: إن شاء الله

العميل:طب بالنسبة للأكياس بتاعت البوزو والشيبسي حضرتك بصنعها؟

المهندس منسي: إن شاء الله

العميل: طيب دي نظامها إيه؟ يعني أقل كمية أنا لسه ببتدي بقول يا هادي فعايز أعمل عينات وأنزلها السوق، فمثلاً أقل كمية ممكن أخدها منك إيه…

المهندس منسي: إحنا بنطبع روتوجرافيك

العميل: آه طب ده كده نظامه اييه

المهندس منسي: دي أفضل أنواع الطباعة في العالم

العميل: مش هتبقى غالية عليا دي؟

المهندس منسي: هي دي أحدث صيحة وأنظف حاجة وأرقى حاجة

العميل: طيب دلوقتي أقل كمية ممكن آخدها من حضرتك كام كيس؟

المهندس منسي: لأ ممكن تاخد ربع طن، إحنا بنبيع بالطن مش بالكيس

العميل: ربع طن 250 يعني

المهندس منسي: آه 250 كيلو

العميل: آه طب ده يوقف عليا بكام يا باش مهندس؟

المهندس منسي: ده يا سيدي إحنا حضرتك بتجيب الديزاين بتاعك وبتيجي تقعد معانا بنبدأ نشوف الكمية والديزاين والخامة اللي إنت هتختارها ونبدأ نقولك آه دي سعرها هيبقى كذا

العميل:طيب دلوقتي واقفه على الديزاين، طب المتوسط الطن يبقى كام يا باش مهندس؟

المهندس منسي: متوسط الطن بيبقى في حدود للكيلو، يعني للطن

العميل: طيب شكراً يا باش مهندس

المهندس منسي: العفو يا بيه مع السلامة

Author: Engineer Mansy