أكياس الشيبسي والبوزو من شركة المهندس منسي

العميل: سلام عليكم
المهندس منسي: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل:المهندس منسي
المهندس منسي: أيوه
العميل: بقول لحضرتك مش المفروض حضرتك صاحب مصنع البلاستيك والكلام ده؟
المهندس منسي: إن شاء الله
العميل:طب بالنسبة للأكياس بتاعت البوزو والشيبسي حضرتك بصنعها؟
المهندس منسي: إن شاء الله
العميل: طيب دي نظامها إيه؟ يعني أقل كمية أنا لسه ببتدي بقول يا هادي فعايز أعمل عينات وأنزلها السوق، فمثلاً أقل كمية ممكن أخدها منك إيه…
المهندس منسي: إحنا بنطبع روتوجرافيك
العميل: آه طب ده كده نظامه اييه
المهندس منسي: دي أفضل أنواع الطباعة في العالم
العميل: مش هتبقى غالية عليا دي؟
المهندس منسي: هي دي أحدث صيحة وأنظف حاجة وأرقى حاجة
العميل: طيب دلوقتي أقل كمية ممكن آخدها من حضرتك كام كيس؟
المهندس منسي: لأ ممكن تاخد ربع طن، إحنا بنبيع بالطن مش بالكيس
العميل: ربع طن 250 يعني
المهندس منسي: آه 250 كيلو
العميل: آه طب ده يوقف عليا بكام يا باش مهندس؟
المهندس منسي: ده يا سيدي إحنا حضرتك بتجيب الديزاين بتاعك وبتيجي تقعد معانا بنبدأ نشوف الكمية والديزاين والخامة اللي إنت هتختارها ونبدأ نقولك آه دي سعرها هيبقى كذا
العميل:طيب دلوقتي واقفه على الديزاين، طب المتوسط الطن يبقى كام يا باش مهندس؟
المهندس منسي: متوسط الطن بيبقى في حدود للكيلو، يعني للطن
العميل: طيب شكراً يا باش مهندس
المهندس منسي: العفو يا بيه مع السلامة