أكياس بلاستيك شفافه لتعبئة النشارة من شركة المهندس منسي

العميل: سلام عليكم
المهندس منسي: عليكم السلام ورحمة الله
العميل: لو سمحت كنت عايز أسأل بس لو عند حضرتك أكياس تعبئة
المهندس منسي: آه إن شاء الله
العميل: إن شاء الله، طيب أنا كنت بتكلم على الأكياس البلاستيك الشفافة ديت اللي مثلاً بتشيل 15 كيلو أو 20 كيلو
المهندس منسي: حضرتك هاتلنا التصميم والديزاين بتاعك وتعالى اختار الخامة اللي إنت عايزها، إحنا بنشتغل بس في خامات التغليف الحديثة، فحضرتك هات التصميم بتاعك وتعالى اختار الخامة اللي إنت عايزها وقول أنا عايز دي
العميل: أيوه حضرتك عندك الخامة اللي هي كيس بلاستيك شفافة ديت تتعبى فيها نشارة
المهندس منسي: ما هي البلاستيك الشفافة دي في خامة قديمة اللي هي بتاعت التسويق القديم، وفي خامة بتاعت التغليف الحديث، اللي هي زي كيس سكر الأسرة والضحى والجماعة دول
العميل: ده الحديث
المهندس منسي: أيوه
العميل: طب إيه الفرق بينه وبين القديم؟
المهندس منسي: ده بقى حضرتك لما تيجيي هتلمس العينة وتلمس الخامة هنعرفهالك
العميل: آه هعرف، حضرتك في القاهرة ولا فين ؟؟
المهندس منسي آه في القاهرة آه
العميل: تمام.. أصل أنا في إسكندرية…
المهندس منسي هبعتلك العنوان في رسالة حالاً
العميل: طب تمام.. شكراً
المهندس منسي مع السلامة
العميل: مع السلامة