اسطمبات برطمانات عسل من شركة المهندس منسي

اسطمبات برطمانات عسل من شركة المهندس منسي

اسطمبات برطمانات عسل من شركة المهندس منسي
اسطمبات برطمانات عسل من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم

المهندس منسي : وعليكم السلام

العميل : شركة المهندس للعبوات البلاستيكية

المهندس منسي : أيوه

العميل : طب بص يا عم الحاج إنت في عندك العبوة اللي هي نص كيلو برطمان الشفاف الـ بي تي؟

المهندس منسي : بنعمله

العميل : اللي هوه 900 جم بتاع العسل الأبيض والعسل الأسود؟

المهندس منسي : كله كله كله بنعمله

العميل : طب المصنع حضرتك فين أو المكان لو إحنا عايزين مثلاً نبص على عينات كده وناخد…

المهندس منسي : في 6 أكتوبر

العميل : في 6 أكتوبر؟

المهندس منسي : آه

العميل : في المدينة الصناعية

المهندس منسي : آه

العميل : طب لو رحت في أي وقت يعني ألاقي عبوات جاهزة ولا….

المهندس منسي : أنا هبعتلك العنوان والتليفونات، إنت بقى اتصل بيهم وتابع معاهم

العميل : طب ياريت والنبي يا باش مهندس، ابعتلي التليفونات و…

المهندس منسي : هبعتلهملك حالاً دلوقتي

العميل : أيوه خليك معايا…

المهندس منسي : هبعتهولك في رسالة حالاً أهوه

العميل : طب ما تملهوني؟

المهندس منسي : لا.. لا هبعتهولك في رسالة

العميل : ماشي، وأكلم أنا حد أكلمهم أقولهم مين؟

المهندس منسي : قوله على اسمك عادي

العميل : لأ اللي هوه موجود هناك الباش مهندس مين؟

المهندس منسي : الحاج شوقي

العميل : الحاج شوقي؟

المهندس منسي : آه

العميل : ماشي يا حاج ماشي…

المهندس منسي : مع السلامة

Author: Engineer Mansy