خط تعبئة طحينة سايلة ببرطمان من شركة المهندس منسي

خط تعبئة طحينة سايلة ببرطمان من شركة المهندس منسي

خط تعبئة طحينة سايلة ببرطمان من شركة المهندس منسي
خط تعبئة طحينة سايلة ببرطمان من شركة المهندس منسي

العميل: سلام عليكم

المهندس منسي: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل: إزيك يا باش مهندس

المهندس منسي: أهلاً بيك

العميل: كل سنة وحضرتك طيب

المهندس منسي: وانت طيب يارب

العميل: الله يبارك فيك، أنا كنت عايز خط تعبئة طحينة سايلة برطمان

المهندس منسي: آه… نص أتوماتيك ولا أتوماتيك؟

العميل: هوه بس لو تقدر تبعتهولي هنا على الواتس عشان أنا مستعجل عليه وعايز أشوفهم

المهندس منسي:  ما هو إيه في إيه؟ ما هو لازم…

العميل:الشكل.. الشكل ما هو أنا بقول لحضرتك عشان مساحة المكان

المهندس منسي:  آه.. آه… طب ابعتلي رسالة على الواتس  كمان ساعة ساعتين كده وأبعتهالك

العميل: المهندس مين معايا معلش أتشرف بيك؟

المهندس منسي: المهندس منسي معاك

العميل: آه المهندس منسي يا أهلاً بيك يا باش مهندس، ماشي حاضر هبعت لحضرتك على الواتس حاضر

المهندس منسي: ماشي مع السلامة

Author: Engineer Mansy