خط تعبئة طحينة سايلة ببرطمان من شركة المهندس منسي

العميل: سلام عليكم
المهندس منسي: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل: إزيك يا باش مهندس
المهندس منسي: أهلاً بيك
العميل: كل سنة وحضرتك طيب
المهندس منسي: وانت طيب يارب
العميل: الله يبارك فيك، أنا كنت عايز خط تعبئة طحينة سايلة برطمان
المهندس منسي: آه… نص أتوماتيك ولا أتوماتيك؟
العميل: هوه بس لو تقدر تبعتهولي هنا على الواتس عشان أنا مستعجل عليه وعايز أشوفهم
المهندس منسي: ما هو إيه في إيه؟ ما هو لازم…
العميل:الشكل.. الشكل ما هو أنا بقول لحضرتك عشان مساحة المكان
المهندس منسي: آه.. آه… طب ابعتلي رسالة على الواتس كمان ساعة ساعتين كده وأبعتهالك
العميل: المهندس مين معايا معلش أتشرف بيك؟
المهندس منسي: المهندس منسي معاك
العميل: آه المهندس منسي يا أهلاً بيك يا باش مهندس، ماشي حاضر هبعت لحضرتك على الواتس حاضر
المهندس منسي: ماشي مع السلامة