عينات اكياس تعبئة الرز والسكر مقدمة من شركة المهندس منسي

العميل : السلام عليكم
المهندس منسي : عليكم السلام
العميل : طيب بقول لحضرتك يا باشا دلوقتي المكنة سعرها غالي، بس هيه مواصفاتها عالية جداً
المهندس منسي : مكنة إيه
العميل : مكنة التعبئة
المهندس منسي : معلش عدلي الحوار تاني لأن انا عندي استفسارات علي الواتس كتير
العميل : طب أنا آسف يا باشا، أنا بقول لحضرتك أنا كنت بتكلم مع الباشا على الأكياس اللي هي أكياس تعبئة وتغليف رز وسكر، فقلي موجود
المهندس منسي : آه
العميل : تمام… فأنا بقوله إن أنا عندي مكان خدته ورحت البنك عشان أجيب مكنة، شفت أنا مكنة في العاشر من رمضان مواصفاتها عالية بس سعرها غالي شوية، هوه قالي إن في عند حضرتك برده في مكن تعبئة وتغليف
المهندس منسي : آه عندنا مكن تعبئة وتغليف آه
العميل : طيب، ده يا باشا يطلع الجودة بتاعتي عالية؟
المهندس منسي : يطلع جودة… حضرتك بتتكلم في ماركة عالمية، إيه اللي يطلع… بتتكلم في ماركة عالمية إحنا شركتنا ماركة عالمية، يعني إحنا بنورد لإيطاليا وأوكرانيا
العميل : ما شاء الله
المهندس منسي : آه.. فعندنا فرع في هونج كونج ببيع للدنيا كلها
العميل : ما شاء الله، أنا يا باشا عشان جديد، أنا جديد، فاهمني يعني أنا بس باخد معلومات من حضرتك…
المهندس منسي : لا إحنا ماركة اتفرج واتفرج على شكل الحاجة وشوف الدنيا فيها إيه
العميل : وفيها يا باشا اللي هي سحب الهوا من المنتج وفيها الحاجات دي، لأن أنا بقفل تقفيل أنزل بيه السوق وإنت مطمن مش أنا المطمن
المهندس منسي : حضرتك تيجي تبص على الحاجة وتبص على شكل المنتجات، واكتب كده المهندس منسي على الإنترنت…
العميل : دخلت يا باشا ما أنا جايب رقم الواتس وما شاء الله يعني
المهندس منسي : خش بقى على المواقع بتاعتنا وشوف المنتجات اللي عملناها إيه وسابقة الأعمال والحاجات دي
العميل : ما شاء الله ربنا يزيدكم يا باشا، تمام يا باشا، طب أنا آجي أحسن أشوف بعيني أحسن تمام
المهندس منسي : آه… عندنا في باب الشعرية وغمرة و6 أكتوبر ومدينة نصر
العميل : مدينة نصر، مدينة نصر ده عسل قريب مني جداً، فين يا باشا في مدينة نصر
المهندس منسي : هبعتلك الداتا بتاعته في رسالة حالاً
العميل : ربنا يخليك يا باشا، وأنا لو كده بكرة إن شاء الله هروح وأتكلم بقى هناك على الواقع، ينفع يا باشا هناك هوه يديني عرض سعر للبنك هناك عادي صح
المهندس منسي : ينفع يديلك آه بتدفع ديفست ليه
العميل : ديفست بيبقى عالي ولا..
المهندس منسي : قضيها معاه.. اضحك عليه
العميل : طيب ماشي… عندي دي..
المهندس منسي : ماشي يا باشا
العميل : تسلم يا باش مهندس