غطيان برطمانات اندكشن سيل مختلفة من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم
المهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل : إحنا شركة بناخد الغطيان بتاعت البرطمانات اللي هي الإندكشن سيل
المهندس منسي : آه…
العميل : نيجي ناخدها إمتى؟
المهندس منسي : هوه معادك النهاردة ولا…
العميل : لأ إنت قلتلي النهاردة
المهندس منسي : الغطيان بتاعت الإندكشن سيل؟
العميل : أيوه
المهندس منسي : طب أستسمحك هبتعلك أنا رقم المبيعات كلميهم وتابعي معاهم
العميل : طب أوكيه، ممكن تديهولي لو سمحت؟
المهندس منسي : هبعتهولك في رسالة حالاً، ده رقمك ولا رقم الشركة؟
العميل : ده رقمي أنا، والشركة بعد إذنك ابعتهولي لو سمحت
المهندس منسي : طيب هبعتهوليك في رسالة
العميل : شكراً.. شكراً.. باي باي
المهندس منسي : بااااااي