ماكينة اندكشن لحام من شركة المهندس منسي

العميل: السلام عليكم..ألو
المهندس منسي: أيوه
العميل: السلام عليكم
المهندس منسي: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل: شركة المهندس منسي
المهندس منسي: أيوه
العميل: بسأل على ماكينة اندكشن كبير لحام
المهندس منسي: موجودة
العميل: أنا العنوان نسيته أنا جيت قبل كده مش فاكر بقى إذا كان في مدينة نصر ولا فين بالضبط
المهندس منسي: آه…
العميل: فممكن أعرف العنوان تاني؟
المهندس منسي: إحنا عندنا حدائق القبة، مدينة نصر، باب الشعرية، 6 أكتوبر
العميل: فين في باب الشعرية بقى؟
المهندس منسي: هبعتلك الداتا بتاعته في رسالة حالاً
العميل: تمام.. ماشي يا باش مهندس، هلاقيها هناك في باب الشعرية ولا إيه؟
المهندس منسي: في كل الفروع
العميل: ماشي يا باش مهندس، شكراً، السلام عليكم