مصنع عبوات عصير بسعر بسيط من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم
المهندس منسي :عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل : معالي الباشا
المهندس منسي :أهلاً بيك مين معايا
العميل : مع حضرتك علاء المهدي يا فندم عندي شركة عصاير وعايز أستفيد من خبرة حضرتكم
المهندس منسي :طلبات حضرتك إيه؟
العميل : أخوك علاء المهدي يا فندم
المهندس منسي :أهلاً وسهلاً
العميل : هوه ده فرع مدينة نصر شركة المهندس منسي
المهندس منسي :لا ده الرئيسي يعني
العميل : معايا مين بقى؟
المهندس منسي :المهندس منسي مع حضرتك
العميل : أهلاً وسهلاً يا باش مهندس كنت عايز أقابل حضرتك يا فندم أتشرف بمعرفتك
المهندس منسي :لا ده الشرف ليا يا باشا
العميل : يا باشا ربنا يبارك فيك
المهندس منسي :أأمرني
العميل : الأمر لله، أنا عندي شركة عصاير وعايز أوصل لحاجة، أنا عندي كنت شغال في الجراكن 2 لتر و 4 لتر
المهندس منسي :آه
العميل : فعملالي تكلفة عالية قوي، فعايز أستعين مثلاً بحضرتك تفدني أعمل إيه؟؟ ممكن أعبيها إزاي، في مكنة….
المهندس منسي :عندنا عدد من الطرق إن هوه ممكن نعملك مصنع عبوات ويكون سعره بسيط
العميل : تمام… ده اللي أنا عايز أقعد مع حضرتك فيه بقى، يعني لو كده نولف حاجات… حضرتك فين النهاردة؟
المهندس منسي :أنا دايماً ببقى موجود في الفرع بتاع باب الشعرية من الساعة 5-11
العميل : تمام يعني آجي لحضرتك باب الشعرية
المهندس منسي :آه إن شاء الله
المهندس منسي :كل ما اتأخرت كل ما كان أفضل عشان خاطر بيبقى عندي المقابلات من 5-11 يعني
العميل : تمام يا باشا، وفرع مدينة نصر مش شغال هروح مش هلاقي حضرتك فيه ولا هلاقي حد…
المهندس منسي :لأ مش مش شغال، مش شغال إزاي بقى، شغال وزي الفل
العميل : تمام يا باشا
المهندس منسي :بس أنا بروح هناك…إنما في ناس قاعدين فيه في هناك المهندس أحمد وهناك حسن وعدد كبير هناك…
العميل : ممكن يفيدني يعني، ممكن لو رحتله يفيدني
المهندس منسي :آه ولا حاجة إنت دلوقتي اتصلت في الموضوع….
العميل : أنا في مدينة نصر حالياً
المهندس منسي :ولا حاجة خش عليه قوله عايز مكنة نفخ عبوات بي إي تي، بيت قوله بيت
العميل : تمام يا فندم، طب ممكن توديني لحد معين حضرتك تثق فيه
المهندس منسي :المهندس أحمد مدير الفرع هناك
العميل : المهندس أحمد حسن مدير الفرع، تمام يا فندم
المهندس منسي :ماشي
العميل : شاكر جداً يا فندم لاهتمامك وإن شاء الله هتشرف بمعرفة حضرتك ومقابلتك إن شاء الله، حضرتك تاخد الفكرة وأبقى محدد في كلامي معاك بعد كده
إن شاء الله
المهندس منسي :الله يخليك متشكر جداً
العميل : مع السلامة
المهندس منسي :عليكم السلام ورحمة الله وبركاته