مكنة لحام اكياس من شركة المهندس منسى

العميل: السلام عليكم
المهندس منسى: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل: شركة المهندس منسي
المهندس منسى: أيوه
العميل: لو سمحت في مكنة لحام كنت عايز أعرف سعرها كام أنا كنت شفتها….
المهندس منسى: هوه مكن اللحام اللي عندنا كله بسير إنتاجي، يعني حضرتك بتحط المنتج بتاعك على السير يخش يتلحم ويطلع لوحده أتوماتيك
العميل: تمام.. سعر المكنة عامل كام اللي هوه 301؟
المهندس منسى: بتعمل ،يعني 3600 جنيه مصري
العميل: تمام… حضرتك فاتح الشركة بعد العيد ولا نظام العيد إيه؟
المهندس منسى: آه إحنا بناخد أجازة 3 أيام العيد
العميل: يعني يوم الأربعاء فاتحين إن شاء الله
المهندس منسى: إن شاء الله
العميل: ماشي يا فندم، شكراً لحضرتك
المهندس منسى: مع السلامة